کاهش ۴۴ درصدی آمار حوادث  در تبریز
کاهش ۴۴ درصدی آمار حوادث  در تبریز

کاهش ۴۴ درصدی آمار حوادث در تبریز رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز با بیان اینکه آمار حوادث در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ کاهش ۴۴ درصدی داشته است، گفت: کانالیزه کردن مسیر B. R.T و یکپارچه کردن زمان اجرای محدوده زوج و فرد، می‌تواند در روان‌سازی ترافیک مؤثر باشد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، هدایت […]


کاهش ۴۴ درصدی آمار حوادث در تبریز


رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز با بیان اینکه آمار حوادث در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۱ کاهش ۴۴ درصدی داشته است، گفت: کانالیزه کردن مسیر B. R.T و یکپارچه کردن زمان اجرای محدوده زوج و فرد، می‌تواند در روان‌سازی ترافیک مؤثر باشد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، هدایت جعفری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با شناسایی نقاط حادثه‌خیز و انجام اقدامات لازم با کمک مجموعه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ آمار حوادث حدود ۴۴ درصد کاهش داشته است. 

وی ادامه داد: در طرح نوروزی نیز رتبه اول کشوری را به دست آورده‌ایم؛ هر چند در ۶ ماه دوم طی روزهای اخیر و در جریان حوادث فوتی در اتوبان پاسداران شاید در پایان سال نتیجه مطلوبی نداشته باشیم.

جعفری گفت: آمار حوادث عابران پیاده در رأس قرار دارد که البته بعضاً خود عابران نیز با عدم رعایت عبور از محل‌های عبور عرضی نظیر پل‌ها در این امر مقصر هستند و ما امیدواریم با همکاری و رعایت قوانین توسط شهروندان روند کاهش حوادث را در شش ماه دوم تداوم دهیم.

وی تأکید کرد: در تصادفات خسارتی کمتر از ۲۰ میلیون تومان ایجاد راهبندان و توقف در محل حادثه مشمول اعمال قانون می‌شود.

پایان پیام/س