کاهش ۲۲ درصدی ترافیک شهری با اجرای طرح جمع آوری وانت بارها
کاهش ۲۲ درصدی ترافیک شهری با اجرای طرح جمع آوری وانت بارها
شهردار تبریز از جمع آوری روزانه حدود ۱۰ دستگاه وانت‌بار متخلف در سطح شهر خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۵۰ دستگاه وانت‌بار متخلف و سدمعبر کننده در پارکینگ‌ها توقیف شده‌اند.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ارسال ابلاغیه به وانت بارهای متخلف برای واگذاری مکان، اظهار کرد: تنها ۷۰ نفر حاضر به ثبت نام جهت ارائه مکان شده‌اند و وانت بارها آماده همکاری با شهرداری نیستند.

وی با بیان اینکه اجرای فاز نخست جمع آوری وانت بارها باعث کاهش ۲۲ درصدی ترافیک در معابر شده است، تصریح کرد: معضل سد معبر خودرویی پیش از اینکه تنها مربوط به شهرداری باشد، یک معضل ترافیکی در معابر است که باید با همکاری تمام ارگان‌های دخیل این معضل برطرف شود.

به گفته هوشیار، حدود ۴۵۰ دستگاه وانت بار سد معبری در تبریز وجود دارد که متاسفانه این افراد حق و حقوق دو میلیون شهروند را تضییع می کنند.

شهردار تبریز با بیان اینکه هیچ گونه اغماض با متخلفان سد معبری نخواهیم داشت، افزود: جلسه هماهنگی مدیریت شهری با  دادگستری برای جمع آوری وانت‌بارها برگزار شده و تدبیری اندیشیده شده است که وانت‌ مجدد جمع آوری و ساماندهی شوند و در این راستا نیز مکان و محل خاصی برای آنها ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/