کاشت انواع گونه‌های گیاهی در میدان شهید بهشتی
کاشت انواع گونه‌های گیاهی در میدان شهید بهشتی

[ad_1] شهردار منطقه ۸، از تلاش عوامل فضای سبز منطقه در راستای احداث فضای سبز شهری به وسعت ۱۳۰۰ متر در ضلع شمالی میدان شهید بهشتی خبر داد. به گزارش قلم پرس، رضا جانفشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظور ساماندهی میدان شهید بهشتی و با توجه به کمبود فضای سبز در این میدان، […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۸، از تلاش عوامل فضای سبز منطقه در راستای احداث فضای سبز شهری به وسعت ۱۳۰۰ متر در ضلع شمالی میدان شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش قلم پرس، رضا جانفشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظور ساماندهی میدان شهید بهشتی و با توجه به کمبود فضای سبز در این میدان، تلاش می‌کنیم با ایجاد ۱۳۰۰ متر مربع فضای سبز، شاهد افزایش سرانه فضای سبز شهری در محدوده مرکزی شهر باشیم.
جانفشان گفت: در این راستا، واحد فضای سبز منطقه ۸ از روزهای گذشته عملیات کاشت انواع گونه‌های گیاهی از جمله شمشاد را در فضاهای مشخص شده برای فضای سبز آغاز کرده و در صدد هستیم طی یک ماه آتی، فضای سبز مذکور را در ضلع شمالی میدان ایجاد کنیم.
پروژه ساماندهی میدان شهید بهشتی، یک پروژه نیابتی است که طبق قرارداد اولیه میدان شهید بهشتی، می‌بایست توسط وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران و بهسازی اجرا می‌شد که شهرداری منطقه ۸ با نظارت و هماهنگی شهرداری تبریز و با همکاری سازمان قطار شهری متقبل شده با حساب فی مابین و حدود ۲۰۰ میلیارد ریال، کارهای باقی مانده میدان را به زودی تکمیل کند.

[ad_2]