کاربری ساختمان‌ها باید بر اساس نیازهای واقعی مردم باشد
کاربری ساختمان‌ها باید بر اساس نیازهای واقعی مردم باشد

شهردار منطقه ۳ تبریز با حضور در مجموعه تاریخی – فرهنگی پارک باغشمال از عملیات‌ عمرانی بازدید کرده و با شهروندان حاضر در پارک به گفتگو پرداخت. به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند از عملیات‌های عمرانی مجموعه تاریخی – فرهنگی پارک باغشمال به همراه معاون فنی و عمرانی و چند تن از مدیران منطقه بازدید کرد. […]



شهردار منطقه ۳ تبریز با حضور در مجموعه تاریخی – فرهنگی پارک باغشمال از عملیات‌ عمرانی بازدید کرده و با شهروندان حاضر در پارک به گفتگو پرداخت.

به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند از عملیات‌های عمرانی مجموعه تاریخی – فرهنگی پارک باغشمال به همراه معاون فنی و عمرانی و چند تن از مدیران منطقه بازدید کرد.
شهردار منطقه ۳ با حضور در پارک باغشمال به لزوم مطالعات و نیازسنجی‌های واقعی در تعیین کاربری‌های ساختمان‌های موجود پارک اشاره کرد و گفت: در اختصاص ساختمان‌ها به کاربری‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی، باید نیازهای همه گروه‌های سنی اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان لحاظ شود.
پورخردمند ادامه داد: باید با احداث آب‌نما، وجود آب را به عنوان یکی از عناصر شادی‌افزا و نشاط‌دهنده نمایان کرده و از سایر عناصر جذابیت دهنده در پارک استفاده بیشتری بکنیم.