چرا کارول به تراکتور جواب منفی داد/ پرونده مفتوح جذب مهاجم خارجی
چرا کارول به تراکتور جواب منفی داد/ پرونده مفتوح جذب مهاجم خارجی

مهاجم نامدار فوتبال انگلیس به پیشنهاد تیم تراکتور جواب منفی داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، روز گذشته رسانه انگلیسی دیلی میلی خبر داد که باشگاه تراکتور به  اندی کارول ستاره سابق لیورپول پیشنهاد داده است. قرارداد پیشنهادی تراکتور به مهاجم پیشین لیورپول و وست هم یک ساله بوده، و دستمزد هفتگی ۲۰ هزارپوندی را […]



مهاجم نامدار فوتبال انگلیس به پیشنهاد تیم تراکتور جواب منفی داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، روز گذشته رسانه انگلیسی دیلی میلی خبر داد که باشگاه تراکتور به  اندی کارول ستاره سابق لیورپول پیشنهاد داده است.

قرارداد پیشنهادی تراکتور به مهاجم پیشین لیورپول و وست هم یک ساله بوده، و دستمزد هفتگی ۲۰ هزارپوندی را برای او به همراه داشت که با رد اندی کارول مواجه شد.

کارول چطور درگزینه‌های تراکتور قرار گرفت

 این مهاجم ۳۳ ساله از ماه جولای و پس از جدایی از وست برومویچ بازیکن آزاد است. همین کافی بود تا باشگاه تراکتور پیشنهاد خود را به صورت مستقیم به ایمیل این بازیکن ارسال کند. کارول بعد از رویت ایمیل هنوز پاسخ کتبی به پیشنهاد تراکتور نداده است، اما این به معنای امیدواری به هواداران تراکتور نیست. وی به صورت شفاهی عنوان کرده که دوست دارد فوتبال خود را در اروپا به پایان رساند و اگر جوان‌تر بود به دنبال ماجراجویی در خارج از لیگ جزیره می‌رفته است.

پرونده مفتوح جذب مهاجم خارجی

پرونده جذب مهاجم خارجی در تیم تراکتور بسته نشده است. تراکتوری ها تاکنون با چند گزینه وارد مذاکره شدند. یکی از گزینه های تراکتور بازیکن سیه پرده آمریکای جنوبی بود. با وجود مثبت بودن روند مذاکرات، عدم امکان تحصیل فرزندان این مهاجم در ایران سبب شد که پیشنهاد تراکتور را رد کند. وی عنوان کرده بود که مدت زیادی دور از همسر و فرزندانم فوتبال بازی کردم اما می‌خواهم در دوران تحصل دو فرزندم کنارشان باشم و برای همین حضور در تیم تراکتور میسر نشد.

پیگیرهای خبرگزاری فارس از تبریز نشان داد که پرونده مهاجم خارجی در این تیم مفتوح است و باشگاه در حال مذاکره با چند بازیکن خارجی است. حرکت با چراغ خاموش سیاست باشگاه تراکتور در این فصل نقل و انتقالات بوده است.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷