چراغ قرآن در هر جایی که افروخته شود همگان از مواهب آن بهره‌مند می‌شوند
چراغ قرآن در هر جایی که افروخته شود همگان از مواهب آن بهره‌مند می‌شوند

[ad_1] وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: چراغ قرآن در هر جایی که افروخته شود همگان از مواهب آن بهره‌مند می‌شوند. به گزارش قلم پرس،از مراغه، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز  در بازدید از موسسه قرآنی هدایت مراغه اظهار کرد: فعالیت مراکز قرآنی در هر مکانی که اتفاق بیافتد زمینه ایجاد نورانیت و بهره‌مندی جامعه از مواهب […]

[ad_1]


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: چراغ قرآن در هر جایی که افروخته شود همگان از مواهب آن بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز  در بازدید از موسسه قرآنی هدایت مراغه اظهار کرد: فعالیت مراکز قرآنی در هر مکانی که اتفاق بیافتد زمینه ایجاد نورانیت و بهره‌مندی جامعه از مواهب الهی را فراهم می‌کند .

وی بر لزوم حمایت بیش از پیش از فعالیتهای قرآنی تاکید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین برای مساعدت در زمینه توسعه واحد سمعی بصری موسسه قرآنی «هدایت» مراغه ابراز امیدواری کرد .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در قالب سفر استانی رییس جمهور و به عنوان نماینده ویژه آیت الله رییسی در مراغه حضور یافته است.

وی پیش از این و در بدو ورود به شهرستان مراغه، در یادمان شهدای گمنام مراغه حضور یافته و با خانواده معظم شهیدان کرمی و خانواده شهید علی کنعانی و همچنین استاد کریمی مراغه‌ای دیدار کرد.

براساس این گزارش موسسه قرآنی هدایت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ با  ارائه آموزش قرآنی برای کودکان آغاز کرده و در سال ۱۳۹۰ گستره فعالیتهای خود را افزایش داده است.

این موسسه قرآنی سالانه به  بیش از ۱۰۰ نفر قرآن آموز در سطوح مختلف سنی ارائه خدمات می کند.


[ad_2]