پیگیری دستورات رئیس‌جمهور در جریان سفر استانی به آذربایجان شرقی
پیگیری دستورات رئیس‌جمهور در جریان سفر استانی به آذربایجان شرقی

[ad_1] پیگیری دستورات رئیس‌جمهور در جریان سفر استانی به آذربایجان شرقی به ریاست معاون اجرایی رئیس‌جمهور و با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان ملی و استانی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. نشست پیگیری دستورات رئیس‌جمهور در جریان سفر استانی به آذربایجان شرقی، امروز دوشنبه به ریاست سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور […]

[ad_1]

پیگیری دستورات رئیس‌جمهور در جریان سفر استانی به آذربایجان شرقی به ریاست معاون اجرایی رئیس‌جمهور و با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان ملی و استانی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

نشست پیگیری دستورات رئیس‌جمهور در جریان سفر استانی به آذربایجان شرقی، امروز دوشنبه به ریاست سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولین ملی و استانی در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در این جلسات موضوعات تکمیل ۶ خطه کردن آزاد راه شهید کسایی تبریز؛ تکمیل آزاد راه تبریز – زنجان و بررسی موضوع معدن مس سونگون در راستای آبادانی استان و بهره‌مندی مردم شریف روستای اطراف معدن از درآمدهای ناشی از آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 

[ad_2]