پیشرفت ۴۵ درصدی عملیات اجرایی سالن ورزشی شهید تجلایی
پیشرفت ۴۵ درصدی عملیات اجرایی سالن ورزشی شهید تجلایی

پیشرفت ۴۵ درصدی عملیات اجرایی سالن ورزشی شهید تجلایی شهردار منطقه ۱ تبریز از آغاز اسکلت‌بندی سالن ورزشی یک هزار و ۳۷۵ مترمربعی و ساختمان اداری پروژه شهید تجلایی خبر داد. به گزارش قلم پرس،،  حمید شاهوردی با اعلام این خبر گفت: پروژه عمرانی احداث سالن ورزشی شهید تجلایی یکی از ۲۵ سالن ورزشی در دست […]




پیشرفت ۴۵ درصدی عملیات اجرایی سالن ورزشی شهید تجلایی

شهردار منطقه ۱ تبریز از آغاز اسکلت‌بندی سالن ورزشی یک هزار و ۳۷۵ مترمربعی و ساختمان اداری پروژه شهید تجلایی خبر داد.

به گزارش قلم پرس،،  حمید شاهوردی با اعلام این خبر گفت: پروژه عمرانی احداث سالن ورزشی شهید تجلایی یکی از ۲۵ سالن ورزشی در دست احداث توسط شهرداری منطقه است که با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۱ هزار و ۳۷۵ مترمربع احداث می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر اسکلت‌بندی سالن ورزشی و ساختمان اداری این پروژه آغاز و با لحاظ تمهیدات زمستانی ادامه دارد.

شاهوردی با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی عملیات عمرانی سالن ورزشی شهید تجلایی خاطرنشان کرد: تلاش داریم پروژه سالن ورزشی شهید تجلایی بدون وقفه ادامه داشته و در موعد مقرر تحویل شهروندان شود.

شهردار منطقه ۱ تبریز همجنین در رابطه با آخرین وضعیت پروژه سالن ورزشی شهید کسایی گفت: تیرچه‌گذاری ساختمان اداری این سالن ورزشی آغاز شده است که در ادامه اسکلت فلزی آن نیز نصب می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه سالن ورزشی شهید کسایی افزود: پروژه شهید کسایی مطابق برنامه قبلی پیش رفته و اسکلت فلزی آن نیز در کارخانه در دست تولید است.

شاهوردی خاطرنشان کرد : پروژه سالن ورزشی شهید کسایی با هزار و ۷۵۰ مترمربع مساحت و ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار، یکی دیگر از سالن‌های ورزشی در دست احداث توسط شهرداری منطقه ۱ است.

وی تصریح کرد : با تکمیل پروژه‌های ورزشی شهر، سرانه ورزشی تبریز به خصوص در بافت کم‌برخوردار آن افزایش یافته و امکان بهره‌مندی تمامی شهروندان از امکانات ورزشی شهر فراهم می‌شود.