پیشبرد اهداف شهرداری در گرو تعامل موثر با شهروندان است
پیشبرد اهداف شهرداری در گرو تعامل موثر با شهروندان است

شهردار منطقه ۷ تبریز در دیداری صمیمانه با پرسنل این منطقه به گفتگو در زمینه های مختلف پرداخت و چشم انداز و اولویت های کاری لازم را تبیین کرد. به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در نخستین دیدار با پرسنل منطقه ۷ به گفتگو در خصوص مسائل مختلف و بررسی مشکلات همکاران نشست. وی در […]



شهردار منطقه ۷ تبریز در دیداری صمیمانه با پرسنل این منطقه به گفتگو در زمینه های مختلف پرداخت و چشم انداز و اولویت های کاری لازم را تبیین کرد.

به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در نخستین دیدار با پرسنل منطقه ۷ به گفتگو در خصوص مسائل مختلف و بررسی مشکلات همکاران نشست.
وی در این دیدار تکریم ارباب رجوع و توجه به مشکلات و مطالبات آنان را جزو وظایف و اولویت های کاری دانست که ضروریست از سوی تمامی عوامل شهرداری مورد توجه قرار گیرد.
رشتبری در ادامه با بیان اینکه توسعه منطقه و پیشبرد اهداف شهرداری در راستای آبادانی و ارائه خدمات در گرو تعامل موثر با شهروندان و جلب رضایت آنان بوده، افزود: اقدامات موثری در حوزه عمرانی و توسعه فضای سبز در این منطقه صورت گرفته و نگهداشت آنها و ادامه این مسیر با همکاری و همراهی همه همکاران تحقق پذیر است.
شهردار منطقه ۷ همچنین در بخش دیگری از سخنان خود شهرسازی را یکی از واحدهای استراتژیک در شهرداری دانست که در کنار نقش موثر آن در توسعه و آبادانی منطقه بیشترین تعامل را نیز با شهروندان دارد که ضروریست در عین تلاش برای درآمدزایی و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، حفظ تعامل با شهروندان و تکریم ارباب رجوع را نیز سرلوحه خود قرار دهد.