پیروزی دلچسب مدافع عنوان قهرمانی در گام نخست لیگ بدمینتون
پیروزی دلچسب مدافع عنوان قهرمانی در گام نخست لیگ بدمینتون

[ad_1] تیم میلاد تبریز در هفته نخست رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان به پیروزی قاطعانه دست یافت. به گزارش قلم پرس،از تبریز، تیم بدمینتون میلاد تبریز در هفته اول رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور امروز در آکادمی بین‌المللی بدمینتون تبریز میزبان تیم شهید فخار مشهد بود و در نهایت با برتری ۵ […]

[ad_1]


تیم میلاد تبریز در هفته نخست رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان به پیروزی قاطعانه دست یافت.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، تیم بدمینتون میلاد تبریز در هفته اول رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور امروز در آکادمی بین‌المللی بدمینتون تبریز میزبان تیم شهید فخار مشهد بود و در نهایت با برتری ۵ بر ۰ در این دیدار به برتری دست یافت.

در دیدار انفرادی اول رومینا تاجیک‌(میلاد تبریز) با نتیجه دو بر صفر بر فاطمه احمد زاده (شهید فخار مشهد) غالب آمد.

در دیدار انفرادی دوم کیانا هاشمی‌(میلاد تبریز) نیز دو بر صفر از سد فاطمه زهرا شمس (شهید فخار مشهد) آبادانی گذشت.

دیدار دو نفره اول نیز با برتری دو بر صفر رومینا تاجیک و نسیم صفایی (میلاد تبریز) مقابل مبینا نبی نژاد و منا جوادی (فخار مشهد) به پایان رسید.

در دو نفره دوم نیز کیانا هاشمی و فاطمه مونس خواه‌(میلاد تبریز) مقابل فرناز گلمکانی و مهرو روشنایی(شهید فخار مشهد) فائق آمدند.

در دیدار انفرادی و پایانی این مسابقه یگانه کرمانی‌(میلاد تبریز) با نتیجه دو بر یک مقابل مبینا نبی نژاد (شهید فخار مشهد) به برتری رسید.

بر این اساس تیم میلاد تبریز با برتری در گیم های این دیدار با نتیجهٔ ۵ بر صفر از سد شهید فخار مشهد گذشت.

تیم بدمینتون میلاد تبریز در هفته دوم رقابت های لیگ برتر بانوان بدمینتون کشور، پنجشنبه هفته آینده میهمان شهرداری شاهرود خواهد بود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]