پیام مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی  برای حضور پرشوردر  انتخابات روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
پیام مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی  برای حضور پرشوردر  انتخابات روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

پیام مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی برای حضور پرشوردر انتخابات روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خانی مدیرعامل آبفای استان با صدور پیامی کارکنان شرکت آب وفاضلاب را به حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت نمود. متن پیام به شرح ذیل می باشد: امروز ما در آستانه اقدامی ماندگار و […]



پیام مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی برای حضور پرشوردر انتخابات روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

خانی مدیرعامل آبفای استان با صدور پیامی کارکنان شرکت آب وفاضلاب را به حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:
امروز ما در آستانه اقدامی ماندگار و سرنوشت‌ساز برای کشورمان قرار داریم. بر ماست تا به برکت خون هزاران شهید و ایثارگری رزمندگان، از ثمره این ایثارگری ها واز خودگذشتگی ها با تمام توان دفاع کنیم. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: قطعا سرنوشت کشور در برهه زمانی وابسته به عملی است که شما مردم ایران با حضور و رای خود روز جمعه انجام خواهید داد.
مردم کشور عزیزمان با مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی قدم محکمی را در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برداشته و به دشمن  می فهمانند که آنها دست از انقلاب و آرمان های خود  بر نمی دارند. امروز نیاز اصلی کشور و نقطه کلیدی حل مشکلات اساسی جامعه، حضور در پای صندوق رأی است که با مشارکت چشمگیر هموطنان، گره دشواری ها گشوده خواهد شد.
اینجانب و کارکنان شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی با شرکت در انتخابات سرنوشت ساز کشورمان اعلام میداریم در کنار هم و حضور پرشور در روز جمعه ۱۱ اسفند  به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته  و با مشارکت در انتخابات فردای بهتری برای کشور خود خواهیم ساخت .