پیام سرایا القدس به رژیم صهیونیستی: ارتش شما کجاست؟ + فیلم
پیام سرایا القدس به رژیم صهیونیستی: ارتش شما کجاست؟ + فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سرایا القدس»‌ شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین با انتشار ویدئویی به رژیم صهیونیستی پیام داد. سرایا القدس در این ویدئو که در شبکه‌های مقاومت منتشر کرد، درباره عملی نشدن ادعای ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به نوار غزه، به آنها طعنه زد. در این پیام ویدئویی، […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سرایا القدس»‌ شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی فلسطین با انتشار ویدئویی به رژیم صهیونیستی پیام داد.

سرایا القدس در این ویدئو که در شبکه‌های مقاومت منتشر کرد، درباره عملی نشدن ادعای ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به نوار غزه، به آنها طعنه زد.

در این پیام ویدئویی، تصاویری از مناطق نزدیک مرزهای نوار غزه نشان داده می‌شود که تا فواصل زیاد خالی از وجود هرگونه نظامی صهیونیست است. این تصاویر توسط پهپادهای مقاومت فلسطین ضبط شده‌اند.

شاخه نظامی جهاد اسلامی در این ویدئو خطاب به دشمن صهیونیستی گفت: «ارتش شما کجاست؟ زره‌پوش‌های شما کجاست؟ صدها ساعت در مرز غزه منتظر شما بودیم!»

 

 

این پیام حدود یک هفته بعد از آن منتشر شده که عملیات روانی و بلوف ارتش رژیم صهیونیستی درخصوص حمله زمینی به درون خاک غزه با وجود همراهی رسانه‌های غربی، در رسیدن به اهداف خود ناکام ماند.

فرماندهی اتاق عملیات مشترک گرو‌ه‌های مقاومت در غزه جمعه قبل در بیانیه‌ای جوسازی‌های رژیم صهیونیستی درباره آماده شدن برای حمله زمینی به غزه  را جنگ روانی توصیف کرده و گفت: «ارتش رژیم اشغالگر تلاش داشت توهم شروع یک کارزار زمینی را ایجاد کند».

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز شامگاه چهارشنبه با اشاره مقاومت گروه‌های فلسطینی در برابر به‌روزترین تسلیحات آمریکایی، گفت که پس از گذشت هفتاد سال از روز مصیبت فلسطینیان،‌ دشمن در تنگنایی بی‌سابقه قرار گرفته است.

بامداد امروز نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از اعضای کابینه امنیتی گزارش دادند که آتش‌بس با گروه‌های مقاومت در نوار غزه احتمالا از ظهر جمعه به بعد انجام می‌شود. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/