پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی
پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی

[ad_1] استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، بر تلاش مضاعف مسئولان و همراهی اقشار مختلف مردم برای تحقق اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تاکید کرد. متن پیام عابدین خرّم به این شرح است: ۱۲ فروردین، از روزهای ماندگار و عید بزرگ ملت ایران در تاریخ این مرزوبوم است؛ روزی […]

[ad_1]

استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، بر تلاش مضاعف مسئولان و همراهی اقشار مختلف مردم برای تحقق اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

متن پیام عابدین خرّم به این شرح است:

۱۲ فروردین، از روزهای ماندگار و عید بزرگ ملت ایران در تاریخ این مرزوبوم است؛ روزی که سرآغاز حرکتی نوین در عرصه سیاسی جهان شد و حکومتی مبتنی بر ارزش‌های اسلام ناب محمدی را پایه‌گذاری کرد.

مردم آگاه و هوشیار ایران در ۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ با انتخاب نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظام حکومتی و سیاسی کشور، الگویی جامع، کارآمد و برخوردار از ظرفیت‌های بالنده و مطمئن برای اداره جوامع بشری را به جهانیان ارائه کرد.

ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با عزم و اراده استوار خود در برابر توطئه‌های زورگویان جهان تا به امروز ایستاده‌ و به رغم دشمنی‌های استکبار، روز به روز به پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی دست یافته‌اند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز بزرگ به مردم متدین و انقلابی استان آذربایجان شرقی، بهروزی و سرافرازی آنان را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم و تلاش و همت مضاعف همه مسئولان و همیاری، همکاری و همفکری آحاد مردم بویژه نخبگان، اندیشمندان، صاحبان کسب‌وکار و فعالان عرصه‌های مختلف را در راه تحقق آرمان‌های والای انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و اهداف دولت مردمی خواستارم.

[ad_2]