پیاده سازی مکانیسم ارزیابی و انتخاب نیروی انسانی متخصص پیمانکاران براساس شایستگی، تخصص و مهارت محوری
پیاده سازی مکانیسم ارزیابی و انتخاب نیروی انسانی متخصص پیمانکاران براساس شایستگی، تخصص و مهارت محوری
مدیرعامل مجتمع مس سونگون از جذب نیروی انسانی متخصص پیمانکاران مجتمع براساس ضوابط جدید که مبتنی بر شفافیت و عدالت میباشد خبر داد.

معبود عباسزاده در گفتگو با خبرنگاران از تعریف و پیاده سازی مکانیسم ارزیابی و جذب نیروی متخصص برای  پیمانکاران مجتمع مس سونگون، برای اولین بار خبر داد.

 

عباسزاده افزود: از این پس جذب نیروی انسانی متخصص تمامی پیمانکاران داخلی و تخصصی بر اساس اطلاع رسانی و بارگذاری مدارک و ارزیابی صلاحیت و شایستگی واجدین شرایط و مصاحبه کمیته های جذب و اشتغال مجتمع صورت خواهد گرفت.

 

مدیر مجتمع مس سونگون ادامه داد: برگزاری مصاحبه های تخصصی با همکاری پیمانکاران برای  تاییدصلاحیت فنی و همچنین تحقیقات از بین شاغلین در مجموعه پیمانکاران مذکور انجام خواهد پذیرفت.

 

در این راستا مجتمع مس سونگون منبع رسمی خود جهت جذب نیروی انسانی متخصص تمامی پیمانکاران داخلی و تخصصی بر اساس اطلاع رسانی از طریق وب سایت رسمی این مجتمع به نشانی https://azarbaijan.nicico.com

اعلام کرد که متقاضیان باید برای بارگذاری مدارک خود جهت ارزیابی صلاحیت فنی و شایستگی باید از منو”ورود کاربران–>درخواست های همکاری و اشتغال–‌>ثبت درخواست اشتغال” اقدام نمایند.

 

انتهای پیام/