پرونده کوروش کمپانی به صورت جدی در حال پیگیری است
پرونده کوروش کمپانی به صورت جدی در حال پیگیری است
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: پرونده کوروش کمپانی کماکان باز است، در ۴۸ ساعت پیش آخرین وضعیت پرونده را کنترل می‌کردم، این موضوع به‌صورت جدی در حال پیگیری است.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا امروز شنبه چهارم فروردین ماه در حاشیه جلسه قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای بازدید و کنترل فرماندهی انتظامی امروز خدمت فرماندهی انتظامی استان رسیدیم و طرح‌ها، اقدامات و برنامه‌هایی که برای ایام نوروز را مورد بررسی قرار دادیم.
وی با بیان اینکه آمارها حکایت از این دارد که برنامه‌ریزی منسجم در سطح استان انجام شد، افزود: نیروهای پلیس در سراسر استان با استفاده از تمام امکانات انتظامی، ستادی، عملیاتی و یگان ویژه حتی نیروهای دریابانی برای برقراری نظم و امنیت به‌صورت شبانه‌روزی پای کار هستند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه مازندران یکی از استان‌های مسافرپذیر است، تصریح کرد: برای اسکان و امنیت و آرامش مسافران در استان برنامه‌ریزی گسترده صورت گرفته و حضور اثرگذاری در استان مشاهده کردیم.
رحیمی بیان کرد: گزارش‌ها حاکی از این است سال خوبی در استان آغاز شد، به طوری‌که در حوزه کاهش سرقت‌ها ۱۷ درصدی و افزایش کشفیات مجرمان و سارقان شاهد افزایش برخورد ۷۰درصدی هستیم.
وی ادامه داد: بالغ بر ۲ میلیون خودرو تا روز گذشته وارد استان شده که شاهد کاهش تصادفات و کاهش ۶۵ درصدی متوفیان هستیم.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اظهار کرد: بعد از پایان ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی عید فطر را در استان مازندران را در دستور کار قرار دادیم.
رحیمی درباره قرارگاه امین نیز با اعلام اینکه قرارگاه انتظامی پلیس امنیت اقتصادی با عنوان قرارگاه امین فعالیت خود را همگام با سایر حوزه‌ها شروع کرده است، اظهار کرد: این قرارگاه مقابله با احتکار، قاچاق کالا، خودروهای شوتی، مقابله با اخلالگران در نظام اقتصادی و مقابله با زمین‌خواری که در این ایام رونق پیدا می‌کند و مقابله با پولشویی را در دستور کار دارد.
وی اضافه کرد: صدها پرونده در همین مدت در سراسر کشور توسط قرارگاه امین در مرکزیت و تمام استان‌ها شکل گرفته است، همان‌گونه که امنیت تعطیل‌بردار نیست کار مقابله با مفسدان اقتصادی هم تعطیل‌بردار نیست و کار با جدیت دنبال می‌شود.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا درباره آخرین وضعیت کوروش کمپانی، تصریح کرد: پرونده کوروش کمپانی باز است، یکی از موضوعاتی که داریم بررسی می‌کنیم کسانی که قصور داشتند، بخشی از بانک‌ها، بخش‌هایی که مباحث پولشویی را کنترل می‌کردند و کسانی که در ترکیه بعد از ۳۳ روز بازداشت آنان و تحویل به سفارت، گذرنامه رسمی و قانونی به آنها داده و از ترکیه خارج شدند و جمع‌آوری اموال اعم از منقول و غیرمنقول کارها در حال انجام است.
رحیمی بیان کرد: در ۴۸ ساعت پیش آخرین وضعیت پرونده را کنترل می‌کردم، این موضوع به‌صورت جدی در حال پیگیری است.
وی با اعلام اینکه داریم این پرونده را به‌صورت جدی دنبال می‌کنیم، افزود: با پیگیری خوب پلیس اینترپل فراجا بحث اعلام قرمز انجام شد که امیدواریم به نتیجه برسد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر برخورد با مجرمان مفاسد اقتصادی، گفت: پیگیری نظم امنیت در لایه‌های مختلف که اقتصادی است پلیس بدون تعارف با هر قشر در هر مقام و جایگاه برخورد جدی در دستور کار دارد.

 

انتهای پیام/