وزنه مربیان والیبال آذربایجان‌شرقی سنگین‌تر شد
وزنه مربیان والیبال آذربایجان‌شرقی سنگین‌تر شد

[ad_1] دو مربی والیبال آذربایجان‌شرقی گواهی دوره مربیگری بین‌المللی سطح دو مردان را دریافت کردند. به گزارش خبرنگار فارس از تبریز، دوره مربیگری بین‌المللی سطح دو ویژه مردان در ارومیه برگزار شد که طی آن ۴۵ مربی سطح یک بین‌الملل از سراسر کشور و از نهادها و فدراسیون‌های ورزشی مختلف همانند آموزش و پرورش، آموزش […]

[ad_1]


دو مربی والیبال آذربایجان‌شرقی گواهی دوره مربیگری بین‌المللی سطح دو مردان را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار فارس از تبریز، دوره مربیگری بین‌المللی سطح دو ویژه مردان در ارومیه برگزار شد که طی آن ۴۵ مربی سطح یک بین‌الملل از سراسر کشور و از نهادها و فدراسیون‌های ورزشی مختلف همانند آموزش و پرورش، آموزش عالی، نیروهای مسلح، ناشنوایان و .. در این دوره شرکت کردند.

آرش موذن زاده و سعید شربت‌اوغلی از بازیکنان و مربیان با سابقه والیبال به عنوان نماینده آذربایجان‌شرقی در این دوره حضور داشتند.

چنگیز آکارچشمه از کشور ترکیه، عضو هیات علمی دانشگاه گز و سرمربی سابق تیم هالک بانک به عنوان مدرس این دوره از سوی فدراسیون جهانی والیبال (FAVIB)‌انتخاب شده بود که جواد مهرگان رئیس کمیته آموزش فدراسیون والیبال ایرن نیز به عنوان دستیار او را همراهی می‌کند.

پرداختن به مباحث رواشناسی، طراحی تمرین و مسیر آینده والیبال از جمله محورهای تئوری این دوره و تمرینات تخصصی والیبال و تاکتیک‌های حمله و دفاع در روس برنامه‌های مدرسان این دوره قرار داشت.

بازیکنان سابق تیم مل والیبال از جمله سعید معروف و علیرضا بهبودی نیز از دیگر شرکت کنندگان در این دوره بودند.

گفتنی است این دوره برای ۴۵ نفر از سراسر کشور و به مدت یک هفته در شهر اورمیه برگزار شد و در پایان آن گواهی دوره مربیگری بین‌المللی سطح دو به حاضران اعطاء شد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴


[ad_2]