ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تعطیل شد
ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تعطیل شد

[ad_1] مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌‌شرقی گفت: تا اطلاع ثانوی به دلیل بازسازی ورزشگاه یادگار امام (ره) این مجموعه ورزشی قابل استفاده نخواهد بود. حبیب ستوده‌نژاد در گفت‌و‌گو خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: طی نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کردیم‌ بازسازی ورزشگاه یادگار امام (ره) را آغاز شده و به احتمال زیاد […]

[ad_1]


مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌‌شرقی گفت: تا اطلاع ثانوی به دلیل بازسازی ورزشگاه یادگار امام (ره) این مجموعه ورزشی قابل استفاده نخواهد بود.

حبیب ستوده‌نژاد در گفت‌و‌گو خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: طی نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کردیم‌ بازسازی ورزشگاه یادگار امام (ره) را آغاز شده و به احتمال زیاد برگزاری بازی‌ها در اوایل فصل در این ورزشگاه مقدور نباشد.

وی افزود: تعمیرات رختکن ورزشگاه از فردا بازی تراکتور با فجر سپاسی شیراز آ‌غاز شده و سرویس بهداشتی‌ها و آبخوری‌ها و ورزشگاه تخریب و مجددا احداث خواهند شد. تعمیرات پایه‌های نورافکن را شروع کردیم  که پایه‌ها و بتن‌های ‌آن در حال بازسازی است و از اقدامات دیگر تعمیرات ورزشگاه ترمیم سکوهای و پیست و زیباسازی ورزشگاه خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آ‌ذربایجان‌شرقی در مورد اینکه چرا‌ در دو سال گذشته که فوتبال در این ورزشگاه تعطیل بود، بازسازی ورزشگاه آغاز نگردید، گفت: در سفر اخیر رئیس جمهوری محترم به تبریز، ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ورزشگاه یادگار امام (ره)در نظر گرفته شد و ۱۲ میلیارد تومان هم اداره‌کل ‌‌برای رختکن‌ها و نورافکن‌ها‌ هزینه در نظر گفته که در مجموع نوسازی ورزشگاه ۵۲ میلیارد هزینه در بر خواهد داشت.

ستوده‌نژاد تاکید کرد: تعمیر و نوسازی ورزشگاه یادگار امام (ره) برای رضایت و رفاه تماشاگران بوده و وضعیت فعلی ورزشگاه در شأن تماشاگران عزیز نیست.

وی در مورد زمان احتمال تعمیرات متذکر شد: بازسازی را اولویت‌بندی کرده و دقیقا نمی‌توا‌نیم زمان دهیم، مثلا نوسازی رختکن‌ها دو ماه زمان خواهد برد اما نهایت تلاش‌مان را خواهیم کرد تا این ورزشگاه هر چه سریع‌تر آماده برگزاری مسابقات شود.  

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س


[ad_2]