وحدت، یک ارزش در جامعه رسانه‌ای است
وحدت، یک ارزش در جامعه رسانه‌ای است
رئیس جدید بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی گفت: وحدت یک ارزش در جامعه رسانه‌ای است و صرف وحدت برای وحدت نیست بلکه وحدت برای زبان گویای انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گزارش قلم پرس، رامین نظامی‌خواه امشب در آیین تکریم و معارفه مسوول بسیج رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: از حسن ظن و اعتماد مجموعه سپاه عاشورا برای انتخاب بنده در این مسوولیت تشکر می‌کنم و امیدوارم در طلیعه دوم گام دوم انقلاب موفق باشیم زیرا این جبهه مومنین انقلاب توسط جوانان و با مشورت از تجربه بزرگان پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه اهداف سازمان بسیج رسانه استان همانند گذشته پیش خواهد رفت، افزود: سازمان بسیج رسانه به  نقش اصلی خود در منظومه انقلاب همانند سنگری در سایر سنگرهاست و در کنار سایر عزیزان و فعالان رسانه‌ای به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

رئیس جدید بسیج رسانه استان ادامه داد: بسیج رسانه به مثابه یک مجموعه به  فعالیت‌های خود در  شکل جبهه واحد در سطح استان و کشور ادامه خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه استان دستاوردهای خوبی داشت و این دستاوردها بسیار زیاد خواهد بود و جا دارد از مسوولان اسبق این مجموعه قدردانی می‌کنم و آنها نیز فراموش نکنند که بنده با وعده کمک آنها و امید به یاری آنها در این مجموعه پیش خواهم رفت.

نظامی‌خواه خطاب به رئیس سابق بسیج رسانه گفت: ما همیشه در کنار هم خواهیم بود و  اهالی رسانه همه ما را در کنار هم خواهد دید.

وی متذکر شد: تمام تلاش بر این است تا فعالیت سازمان به سمت عمق‌بخشی و تعمیق فعالیت حرکت کند و هر برنامه‌ای که برگزار می‌شود  با روح محتوایی همراه با وحدت حول ارزش باشد.

رئیس جدید بسیج رسانه استان ادامه داد: وحدت یک ارزش در جامعه رسانه‌ای است و صرف وحدت برای وحدت نیست بلکه وحدت برای زبان گویای انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت سازمان بسیج رسانه در سمت و سوی رو به رشد و محتوایی خواهد بود، تصریح کرد: دامنه فعالیتی سازمان افزایش خواهد یافت که البته با توجه به اینکه از لحاظ جغرافیایی کانون‌ها شروع به کار کرده است  ولی امید است تا در انتهای سال ۹۸ همه کانون‌ها شکل یابد و قطعا استان را فقط تبریز نخواهیم دید.

نظامی‌خواه با اشاره بر اینکه رسانه‌های جمعی نیز در کنار رسانه‌های اجتماعی موج‌هایی ایجاد می‌کنند، گفت: از این رو رسانه‌های جمعی را در کنار رسانه‌های اجتماعی ساماندهی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۱ صنف در زیرمجموعه سازمان بسیج رسانه تعریف شده است که مقداری از زیر مجموعه‌ها در ذیل کاری نبودند که با آنها نیز تعاملاتی خواهیم داشت.

رئیس جدید بسیج رسانه استان در خاتمه ابراز کرد: دست یاری و کمک به طرف پیشکسوتان و فعالان رسانه‌ای جهت ارتباط متخصصان دراز کرده و کانون و انجمن صنفی و تشکل‌ها نیز باید ما را در این مسیر یاری کنند.