وجود عطش سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی/ بهره‌برداری از ۱۰۰۰ طرح صنعتی و تولیدی در آذربایجان‌شرقی
وجود عطش سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی/ بهره‌برداری از ۱۰۰۰ طرح صنعتی و تولیدی در آذربایجان‌شرقی

[ad_1] رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با اشاره به ایفای نقش اساسی سازمان صمت در رشد ۸ درصدی اقتصادی استان از پیگیری مجدانه اتمام طرحای نیمه تمام صنعتی در داخل و خارج از شهرک‌ها خبر داد و گفت: یک هزار طرح نیمه تمام ( صنعتی، تولیدی و صنفی) دارای ۵۰ درصد […]

[ad_1]


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی با اشاره به ایفای نقش اساسی سازمان صمت در رشد ۸ درصدی اقتصادی استان از پیگیری مجدانه اتمام طرحای نیمه تمام صنعتی در داخل و خارج از شهرک‌ها خبر داد و گفت: یک هزار طرح نیمه تمام ( صنعتی، تولیدی و صنفی) دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان امروز در گردهمایی یک روزه مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی و روسای شهرستانی با بیان ظرفیت‌های بسیار بالای سرمایه‌گذاری در استان اظهار کرد: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین تنها شعار نیست؛ بلکه فرمان و تکلیف است.

پاسخگو، شفاف، پاکدست، مردم دار، دلسوز، تعاملگر، اهل میدان، مطالبه گر و پرتحرک از جمله خصوصیاتی بود که پرنیان از آنها برای سازمان صنعت، معدن و تجارت در مقطع پیش رو یاد کرد.

وی افزود: امروز فضای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور نسبت به دهه‌های قبل تغییر کرده و معیار مردم برای سنجش عملکرد مسولان دارای حساسیتهای بسیار پیچیده است.

پرنیان با اشاره به ایفای نقش اساسی سازمان صمت در رشد ۸ درصدی اقتصادی استان از پیگیری مجدانه اتمام طرحای نیمه تمام صنعتی در داخل و خارج از شهرک‌ها خبر داد و تصریح کرد: یک هزار طرح نیمه تمام دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

تعیین تکلیف واحدهای تولیدی صنعتی و صنفی بدون پروانه تا پایان سال، شناسایی و تقویت واحدهای صادرات محور استان و همچنین تدوین نقشه راه جامع معدن در آینده نزدیک از دیگر موضوعاتی بود که پرنیان به آنها اشاره کره کرد.

رئیس سازمان صمت استان گفت: با ابتکار سازمان صمت؛ کمیته معادن با محوریت فرمانداران تا پایان فروردین ۱۴۰۱ در شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

وی در حوزه تجارت و بازرگانی با اشاره به اینکه رصد فنی، هوشمندانه و مستمر بازار هم جزء برنامه‌های سازمان در سال‌جاری است، گفت: تسهیلات مالی و بانکی در چارچوب صورتحساب‌های الکترونیکی ثبت شده در سامانه جامع تجارت به واحدهای تولیدی تخصیص داده می‌شود.

انتهای پیام/


[ad_2]