وام های مشاغل خانگی تا یک ماه آینده پرداخت می شود
وام های مشاغل خانگی تا یک ماه آینده پرداخت می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی از پرداخت وام های مشاغل خانگی تا یک ماه آینده خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد کلامی امروز در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال آذربایجان شرقی اظهار کرد: جلسات کمیته هماهنگی اشتغال استان در راستای پیگری مصوبات و اقدامات دستگاه ها برای ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات […]



معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی از پرداخت وام های مشاغل خانگی تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد کلامی امروز در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال آذربایجان شرقی اظهار کرد: جلسات کمیته هماهنگی اشتغال استان در راستای پیگری مصوبات و اقدامات دستگاه ها برای ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات به صورت هفتگی و منظم برگزار شود.

 گفت: آمار تعهد اشتغال سال جاری در استان ۴۷ هزار و ۱۶۵ نفر است که از این تعداد ۳۰ هزار و ۷۸۷ نفر از ابتدای امسال تاکنون محقق شده که از این تعداد حدود ۸۳ درصد آن خود اشتغالی می باشد.

کلامی در ادامه به عملکرد آذربایجان شرقی در خصوص تسهیلات مشاغل خانگی از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: کل سهمیه ابلاغی به ۸ بانک عامل استان ۱۹۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که به صورت قرض الحسنه به واجدان شرایط پرداخت خواهد شد.

وی عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان را در خصوص تسهیلات حمایتی مثبت ارزیابی کرد و گفت: اعتبار ابلاغی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی از محل جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ یک هزار و ۲۱۴ میلیارد تومان و اعتبار ابلاغی بهزیستی استان از همین محل، تقریبا ۲۶۵ میلیارد تومان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: بانک های عامل تسهیلات مشاغل خانگی، الزاما تا یک ماه آینده باید تمام اعتبارات ابلاغی را به افراد واجد شرایط معرفی شده پرداخت کنند.

پایان پیام/