هیچ موضوعی نباید موجب تاخیر در اجرای پروژه‌های مسکن استان شود
هیچ موضوعی نباید موجب تاخیر در اجرای پروژه‌های مسکن استان شود

[ad_1] معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اولویت اصلی و اساسی دولت سیزدهم برای رفع نیاز مسکن، بر ضرورت تامین زیرساخت های اجرای نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد. جواد رحمتی در جلسه شورای مسکن استان، اظهار داشت: ساخت مسکن از اولویت‌های اصلی و اساسی دولت است و هیچ موضوعی […]

[ad_1]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اولویت اصلی و اساسی دولت سیزدهم برای رفع نیاز مسکن، بر ضرورت تامین زیرساخت های اجرای نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد.

جواد رحمتی در جلسه شورای مسکن استان، اظهار داشت: ساخت مسکن از اولویت‌های اصلی و اساسی دولت است و هیچ موضوعی نباید موجب تاخیر در اجرای مصوبات و پروژه‌های بخش مسکن در استان شود.

وی افزود: با پیگیری‌ها، جلسات مستمر و هم‌افزایی کلیه دستگاه‌های ذیربط، روند طرح اقدام ملی مسکن در استان شتاب بیشتری باید بگیرد.

وی گفت: قانون جهش تولید مسکن مربوط به یک ارگان و اداره خاص نبوده بلکه یک وظیفه همگانی است و همه دستگاه های اجرایی و اداری باید با تمام ظرفیت برای تسریع در اجرای این قانون اقدام کنند.

رحمتی اظهار داشت: در شهرهای سراب و آذرشهر که با مشکل تامین زمین مواجه هستیم باید دستگاه های مسئول با شتاب بیشتری روند تامین زمین را حل کنند.

وی افزود: مسئولان باید خود را در این مورد دغدغه مند بدانند و در این راستا هیچ قصوری از دستگاه های مرتبط پذیرفته نیست.

در این جلسه ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن  و شرکت عمران سهند در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن گزارش ارائه دادند و همچنین آخرین وضعیت تامین اراضی در شهرهای استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

[ad_2]