هیأت‌ اندیشه ورز بانوان رسانه‌ای آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
هیأت‌ اندیشه ورز بانوان رسانه‌ای آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی در دیدار از هیئت تحریریه نشریه صدای زنان، از تشکیل هیأت‌ اندیشه ورز به همت بسیج رسانه استان و بانوان رسانه ای با زنان فرهیخته و دانشمند استان خبر داد. به گزارش قلم پرس، روح الله دهقان نژاد بر نقش مادران در خانواده و جامعه تاکید کرد و گفت: زنان […]

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی در دیدار از هیئت تحریریه نشریه صدای زنان، از تشکیل هیأت‌ اندیشه ورز به همت بسیج رسانه استان و بانوان رسانه ای با زنان فرهیخته و دانشمند استان خبر داد.

به گزارش قلم پرس، روح الله دهقان نژاد بر نقش مادران در خانواده و جامعه تاکید کرد و گفت: زنان می توانند برای ایجاد تغییرات ماندگار اجتماعی تلاش کنند و نشریه صدای زنان به عنوان نخستین نشریه تخصصی استان با همفکری دیگر بانوان رسانه ای در حوزه زنان می تواند در سطح  ارتقای اجتماعی، فرهنگی و علمی زنان نقش بسزایی داشته باشد .

وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در خصوص لزوم تشکیل هیأت‌های اندیشه ورز اظهار کرد: در سال ۹۷ با تشکیل هیات اندیشه ورز با همکاری بسیج رسانه و بانوان رسانه ای استان آذربایجان شرقی می توانیم  نیازهای بانوان را بهتر شناخت و آنان را مطالبه کرد.

دهقان نژاد با اعلام آمادگی در جهت حمایت از مطبوعات استان تاکید کرد: بسیج رسانه آذربایجان شرقی با تمام امکانات ازنشریه  صدای زنان در جهت رشد و آگاهی زنان جامعه حمایت می کند.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی بر لزوم اتحاد و همگرایی رسانه های استان تاکید کرد و گفت: همه زیر پرچم نظام هستیم و نباید گرایشات مختلف رسانه ها مانع همدلی مان شود و فاصله ایجاد کند.

مدیر مسئول نشریه صدای زنان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مسئولان بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: رسالت اصلی نشریه صدای زنان آگاهی و خودباوری زنان جامعه است که از این طریق می توان  امید و نشاط را به خانواده ها و جامعه تزریق کرد.

معصومه شکوهی افزود: باید قبول کنیم که در ارائه الگوی مناسب برای دختران جامعه موفق نبودیم و جامعه ای دارای ارزش‌های اجتماعی؛ تقوا، عفت و حیا، قناعت، مقابله با مصرف‌زدگی و پرهیز از ثروت افزایی را از دست می دهیم و این موضوع رسالت و وظیفه رسانه‌ها را سنگین‌تر می‌کند و باید به عنوان عنصر تاثیر گذار بیشتر از گذشته در جهت رفع مشکلات قدم برداشت.

روح الله دهقان نژاد؛ مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی با همراهی شورای اداری این سازمان به مناسبت هفته تکریم مقام زن از نشریه صدای زنان بازدید و به پاس زحمات و تلاش‌های مدیرمسئول و هیئت تحریریه صدای زنان با اهدای لوح سپاس و تندیس بسیج رسانه قدردانی کرد.