هنیه: تا وقتی اسرائیل دست از تجاوز نکشد، پاسخ مقاومت بیشتر می‌شود
هنیه: تا وقتی اسرائیل دست از تجاوز نکشد، پاسخ مقاومت بیشتر می‌شود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که تا زمانی که رژیم اشغالگر به حملات خود علیه فلسطینیان ادامه می‌دهد، حملات مقاومت هم بیشتر خواهد شد. «اسماعیل هنیه» شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفت که قدس موضوع اصلی گفت‌وگوی میان مقامات حماس با طرف‌های مختلف منطقه است […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که تا زمانی که رژیم اشغالگر به حملات خود علیه فلسطینیان ادامه می‌دهد، حملات مقاومت هم بیشتر خواهد شد.

«اسماعیل هنیه» شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفت که قدس موضوع اصلی گفت‌وگوی میان مقامات حماس با طرف‌های مختلف منطقه است و همه طرف‌ها درباره ضرورت توقف اقدامات رژیم اشغالگر در قدس اتفاق نظر دارند.

هنیه بر لزوم توقف فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه قدس و غزه تاکید کرد و گفت: مقاومت به جرایم رژیم اشغالگر در قدس، نوار غزه و در هر کجا پاسخ می‌دهد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در حمله به غزه برج‌های مسکونی را ویران و غیرنظامیان را می‌کشد.

هنیه درباره واکنش آمریکا به اتفاقات فلسطین گفت: تا زمانی که آمریکا در واقع امر کاری انجام ندهد، به حرف‌های آن اهمیتی نمی‌دهیم. دولت آمریکا باید بی طرفی خود را در قضیه فلسطین ثابت کند .

او با اشاره به حملات سنگین راکتی مقاومت به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی گفت: رژیم اشغالگر چیز جدیدی از ما دید و اگر بخواهد به حملات خود ادامه دهد، ما هم حملات بیشتری خواهیم داشت.

انتهای پیام/