هزاران کانادایی علیه حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان تظاهرات کردند
هزاران کانادایی علیه حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان تظاهرات کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر از شهروندان کانادایی امروز با برپایی تظاهرات در چندین شهر کانادا حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه را محکوم کردند. تجمع بزرگ ضد صهیونیستی در تورنتو، پرجمعیت ترین شهر کانادا با حضور هزاران نفر از شهروندان آن برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این تجمع در حالی که پرچم‌های […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، هزاران نفر از شهروندان کانادایی امروز با برپایی تظاهرات در چندین شهر کانادا حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه را محکوم کردند.

تجمع بزرگ ضد صهیونیستی در تورنتو، پرجمعیت ترین شهر کانادا با حضور هزاران نفر از شهروندان آن برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این تجمع در حالی که پرچم‌های فلسطین را در دست داشتند، در حمایت از فلسطین برابر حملات رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

معترضان به حملات رژیم صهیونیستی در این تجمع همچنین پلاکاردهایی با مضامین «فلسطین آزاد»، «الشیخ جراح را نجات دهید» و «فلسطین، قدس و غزه آزاد خواهند شد» حمل ‌می‌کردند.

در این تظاهرات از جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا خواسته شده موضع قاطعی در قبال مساله فلسطین اتخاذ کرده و در این خصوص جلسه اضطراری در پارلمان فدرال برگزار کند.

طی روزهای گذشته تاکنون مردم شهرهای مختلف اروپا و همچنین شماری از کشورهای آفریقایی نیز همگام با  ملت‌های منطقه تظاهرات‌های باشکوهی را محکومیت جرایم رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان برگزار کردند.

 

 

انتهای پیام/.