نگاه فراجناحی بسیج رسانه آذربایجان شرقی در تعامل با رسانه‌ها
نگاه فراجناحی بسیج رسانه آذربایجان شرقی در تعامل با رسانه‌ها

مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بسیج رسانه استان تلاش دارد همه سلائق مختلف را در کنار هم جمع کند، گفت: در این خصوص تلاش کردیم تا همه اهالی رسانه و مطبوعات با سلائق و اعتقادات مختلف را کنار هم جمع کرده و با آنها تعامل و همکاری کنیم. به گزارش قلم پرس، روح […]

مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بسیج رسانه استان تلاش دارد همه سلائق مختلف را در کنار هم جمع کند، گفت: در این خصوص تلاش کردیم تا همه اهالی رسانه و مطبوعات با سلائق و اعتقادات مختلف را کنار هم جمع کرده و با آنها تعامل و همکاری کنیم.

به گزارش قلم پرس، روح الله دهقان‌نژاد عصر امروز  در دیدار با مدیران رسانه‌ها با اشاره به وجود وظایف و حوزه‌های مختلف مشترک بین تشکل‌ها و رسانه‌ها اظهار داشت: هدف ما ارتقای سطح تخصص‌گرایی رسانه‌ها و خبرنگاران و کاهش اختلاف بین رسانه‌ها است.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی افزود: با وجود اختلاف نظرها همه در واقع داخل یک مجوعه نظام هستیم، همه ما در چهارچوب نظام حقوقی موجود فعالیت می‌کنیم و در قبال این نظام مسوول هستیم.

وی ادامه داد: برخی اختلاف نظرهایی بین اهالی رسانه وجود دارد که با نزدیک‌تر شدن رسانه‌ها  به هم و شناخت از یکدیگر قابل حل است.

دهقان‌نژاد با تاکید بر اینکه گاهی دوستان رسانه‌ای با توجه به گرایش‌های مختلف یکدیگر را سوژه اهداف خود قرار می‌دهند که بسیج رسانه به شدت با این حرکات مخالف بوده و در مواقع لازم ورود کرده و تذکرات لازم را به طرفین می‌دهد.

مسوول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: ارتقای سطح حوزه‌ای رسانه‌های استان و کاهش اختلافات بین رسانه‌ها و تشکل‌ها از وظایف بسیج رسانه بوده و این سازمان همواره به عنوان چتر حمایتی از رسانه‌ها عمل می‌کند.

وی گفت: باید تا جایی حرکت کنیم که رسانه‌ای سراسری و قدرتمند و در شان آذربایجان داشته باشیم تا بتوانیم موضع استان را در قبال مسائل مختلف از طریق این رسانه سراسری اعلام کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی افزود: باید در کنار هم اهداف رسانه‌ای را پیش برده و در راستای توسعه استان تلاش کنیم.