نهایی شدن تفاهم اولیه ایجاد شهرک سلول در تبریز
نهایی شدن تفاهم اولیه ایجاد شهرک سلول در تبریز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از نهایی شدن تفاهم اولیه با ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی در خصوص ایجاد و راه اندازی شهرک سلول در تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس، علی جهانگیری در نشست مشترک با رییس ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از نهایی شدن تفاهم اولیه با ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی در خصوص ایجاد و راه اندازی شهرک سلول در تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس، علی جهانگیری در نشست مشترک با رییس ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: این شهرک با همکاری مشترک استانداری آذربایجان شرقی، دانشگاه علوم پزشکی تبریز و ستاد مذکور ایجاد می شود.

وی با تاکید بر پشتوانه علمی و تخصصی به منظور ایجاد این شهرک در تبریز گفت: وجود دانشگاه های مادر در شهر تبریز و بخصوص دانشگاه علوم پزشکی تبریز با دارا بودن اساتید خبره و دانشجویان علاقمند در این حوزه می تواند به عنوان یکی از مزیت های این استان در خصوص ایجاد این شهرک باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی  پژوهش و ارائه خدمات در زمینه سلول های بنیادی و پزشکی را یکی از مهمترین اهداف ایجاد این شهر برشمرد وخاطرنشان کرد: امروز همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در جهت توسعه و عملیاتی کردن دانش قدم برداریم.