نماینده مجلس: مصوبه ۲۵ درصد اجاره‌بها در هیچ کجا رعایت نمی‌شود
نماینده مجلس: مصوبه ۲۵ درصد اجاره‌بها در هیچ کجا رعایت نمی‌شود
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش اجاره‌بها و رهن بیداد می‌کند و مصوبه ۲۵ درصد اجاره‌بها در هیچ کجا رعایت نمی‌شود.

به گزارش قلم پرس، کیومرث سرمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ان با تاکید بر اینکه بنده در خصوص اجاره‌بهای مسکن به دولت تذکر داده‌ام و باید هم این موضوع مورد توجه قرار گیرد اظهار کرد: بی‌قانونی در افزایش اجاره‌بها موضوعی نیست که نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم بلکه باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه افزایش اجاره‌بها و رهن خانه اکنون بیداد می‌کند افزود: هیچ قاعده و ضابطه‌ای برای تعیین و افزایش اجاره‌بها وجود ندارد و حتی مصوبه افزایش ۲۵ درصد نیز در هیچ جا رعایت نمی‌شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز می‌بینیم مستاجران عملا افراد بی‌پناهی هستند که از تامین رهن و اجاره‌بها عاجزند، امیدوار بودیم از مسکن ملی مشکل مسکن حل شود که آن هم متاسفانه به کندی پیش می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه ما بارها برای ساماندهی مسکن تاکید کردیم و دولت نیز ظاهرا بسته‌ای تهیه کرده که متولیان امر ورود پیدا کنند تصریح کرد: مجلس این آمادگی را برای سامان‌دهی و تعیین قیمت‌ها دارد تا به نوعی ورود پیدا کند که نه خانه خالی زیاد شود و نه اجاره‌بها بی‌حساب و کتاب افزایش یابد.

سرمدی با بیان اینکه امروز مستاجران گرفتار این بی‌قانونی در اجاره‌بهای مسکن هستند گفت: این روزها مالکان بدون هیچ تدبیری اقدام به افزایش اجاره‌بها می‌کنند و فکری برای مستاجران ندارند و این موضوع موجب فشار به این قشر شده است.