نقش صدا و سیما در ایجاد تعامل بین دستگاه های اجرایی کارساز است
نقش صدا و سیما در ایجاد تعامل بین دستگاه های اجرایی کارساز است

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: نقش صدا و سیما در ایجاد بستر موزون و تعامل دستگاه های اجرایی استان بسیار کارساز است. به گزارش قلم پرس، مرتضی صفری در این دیدار با شهرداری تبریز با بیان اینکه صداوسیمای مرکز آذربایجانشرقی آمادگی همکاری با تمامی نهادها دارد، اظهارداشت: نقش صدا و سیما در […]

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: نقش صدا و سیما در ایجاد بستر موزون و تعامل دستگاه های اجرایی استان بسیار کارساز است.

به گزارش قلم پرس، مرتضی صفری در این دیدار با شهرداری تبریز با بیان اینکه صداوسیمای مرکز آذربایجانشرقی آمادگی همکاری با تمامی نهادها دارد، اظهارداشت: نقش صدا و سیما در ایجاد بستر موزون و تعامل دستگاه های اجرایی استان بسیار کارساز است.

مدیر کل جدید صدا و سیمای آذربایجان شرقی افزود: صدا و سیما بایستی نقش مثبت و تاثیرگذاری در جامعه ایفا نماید و نباید افکار عمومی را در مقابل مسئولان قرار دهد.

وی اظهار داشت: اجرای برنامه های مطالبه گرایانه بایستی بگونه ایی طراحی و اجرا شود که رنگ و بوی سیاسی و جانبدارانه نداشته باشد بلکه طوری برنامه ریزی و اجرا کرد که در نهایت به ایجاد امید و انگیزه در بین اقشار جامعه منجر شود.

صفری با مهم توصیف کردن نقش فرهنگ در پیشبرد اهداف مدیران در حوزه ماموریت به نقش آفرینی صدا و سیما در ایجاد بستری موزون و افزایش تعامل بین دستگاهی اشاره کرد و افزود: گستره نفوذ و میزان تاثیرگذاری صدا و سیما در بین مردم و ارتباط نزدیک رسانه با مخاطب فرصت خوبی برای بهره مندی مسئولان از این ظرفیت کم نظیر است  و بیان تلاش،خدمات و ظرفیت های هر دستگاه توسط صدا و سیما بیانگر کار آمدی و توانمندی نظام در ارائه خدمت به مردم است.

وی نشاط و امید را دو موضوع و نشانه مهم برای جامعه پویا و روبه رشد توصیف کرد و گفت: در سایه نشاط،امید و شادابی است که آموزه های دینی به نحو مطلوب آموخته و در رفتار افراد نهادینه می شود و این مرکز آماده تعامل سازنده با راگان ها، نهادها و سازمانها جهت ایجاد نشاط و امید در بین اقشار مختلف مردم می باشد.