نظامیان رژیم صهیونیستی یک فلسطینی را به شهادت رساندند
نظامیان رژیم صهیونیستی یک فلسطینی را به شهادت رساندند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری، صبح امروز (سه‌شنبه)، از شهادت یک فلسطینی در شمال قدس اشغالی خبر دادند. به گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، این فلسطینی به همراه همسرش در جاده ارتباطی میان روستای «بدو» و منطقه «الجیب» در شمال غرب قدس اشغالی با خودرو در حال حرکت بوده که نظامیان رژیم صهیونیستی […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری، صبح امروز (سه‌شنبه)، از شهادت یک فلسطینی در شمال قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری «عرب۴۸»، این فلسطینی به همراه همسرش در جاده ارتباطی میان روستای «بدو» و منطقه «الجیب» در شمال غرب قدس اشغالی با خودرو در حال حرکت بوده که نظامیان رژیم صهیونیستی آن‌ها را هدف قرار می‌دهند.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرد فلسطینی یادشده در وضعیت بسیار بدی به مرکز پزشکی رام‌الله رسید. با این حال، وضعیت همسر او که در تیراندازی مجروح شده بود، از ثبات برخوردار است.

 

بر اساس این گزارش، ده‌ها خودروی جیپ نظامیان رژیم صهیونیستی، شامگاه روز گذشته، پس از حمله به روستاهای «بیرنبالا» و «الجیب»، با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

به گفته شاهدان عینی، صهیونیست خانه یک اسیر فلسطینی را نیز بازرسی کرده‌اند و در درگیری‌ها از گاز‌های اشک‌آور و بمب‌های صوتی استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/ص