نبود جرائم خشن در آذربایجان‌شرقی
نبود جرائم خشن در آذربایجان‌شرقی

[ad_1] فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای جان برکف انتظامی و همکاری سایر نیروها در آذربایجان شرقی جرائم خشن نداریم و این استان جزو استان های امن کشور است. به گزارش قلم پرس،از بناب، حسین عبدی امشب در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید نیروی انتظامی شهرستان بناب […]

[ad_1]


فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای جان برکف انتظامی و همکاری سایر نیروها در آذربایجان شرقی جرائم خشن نداریم و این استان جزو استان های امن کشور است.

به گزارش قلم پرس،از بناب، حسین عبدی امشب در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید نیروی انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه آذربایجان شرقی جزو استان های امن کشور است؛ اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی نیروهای جان برکف انتظامی و همکاری سایر نیروها در آذربایجان شرقی جرائم خشن نداریم و این استان جزو استان های امن کشور است.

وی تصریح کرد: این امنیت گران بها مدیون ایثار و تلاش مدافعان امنیت و نیروی انتظامی است.

این مقام انتظامی استان آذربایجان شرقی در ادامه با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم اقدامات جهادی زیادی را در یک سال گذشته انجام داده است؛ گفت: با تلاش دولت و همکاری نیروی انتظامی واحدهای تعطیل شده زیادی به چرخه تولید بازگشتند.

لازمه تقویت شاخص‌های امنیت همراهی هرچه بیشتر مردم با نیروی انتظامی است

 

فرماندار بناب گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و سلامت ایران اسلامی است و همراهی تنگاتنگ مردم با این نیروی انقلابی با هدف پیشبرد اهداف نظام باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 رضا لعلی، با بیان اینکه نیروهای جان برکف انتظامی برای تأمین امنیت عمومی و مقابله با اشرار و برهم زنندگان نظم و آرامش جامعه بصورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند؛ گفت: تاکنون نیز شهدای زیادی را تقدیم نظام اسلامی کرده اند.

وی افزود: مجموعه نیروی انتظامی به عنوان بخشی از حاکمیت در راستای تأمین امنیت و آسایش مردم تلاش می کند، لذا لازمه تقویت شاخص های امنیت در کشور همراهی هرچه بیشترمردم با این نیروی انقلابی است.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند عزم جدی است؛ تصریح کرد: اقشار مختلف مردم باید با حمایت های همه جانبه خود کمک کنند تا این بار سنگین اجتماعی، فرهنگی به مقصد برسد و فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نهادینه شود، چرا که گسترش فرهنگ بدحجابی توطئه دشمنان است و مردم باید نسبت به این توطئه شوم دشمنان هوشیار باشند.

لعلی همچنین با بیان اینکه شورای تأمین شهرستان با همدلی و تعامل امنیتی را در شهرستان بناب به وجود آورده که باعث توسعه و پیشرفت می شود؛ گفت: در حال حاضر بناب از آرامش مطلوبی برخوردار است.

وی خطاب به سردار فرماندهی انتظامی استان و جمع حاضر در جلسه با بیان اینکه شهرستان بناب به جهت قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان های غربی کشور مشکلات و تهدیدات خاص خود را دارد ولی خوشبختانه با برنامه ریزی های مناسب در سایه وجود همدلی بین اعضای شورای تأمین این تهدیدات از بین رفته است.

فرماندار بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چند ساله  سهراب شفقی در مدت مسئولیت خود در شهرستان بناب اظهار کرد: این نهاد با وجود کمبود امکانات و مأموریت های متعدد در بحث ایجاد نظم و آرامش نقش مؤثر و قابل قبولی را ایفا کرده است.

این گزارش حاکی است، در ادامه سرهنگ سهراب شفقی فرمانده سابق نیروی انتظامی بناب گزارشی از عملکرد این نیرو در چهار سال گذشته بیان کرد.

سردار عبدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ سهراب شفقی فرمانده سابق نیروی انتظامی بناب سرهنگ رحمان عبدی را به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان معرفی کرد.

انتهای پیام/


[ad_2]