نبرد شمشیر قدس| موشک قاسم به میدان آمد
نبرد شمشیر قدس| موشک قاسم به میدان آمد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابوحمزه» سخنگوی «سرایا القدس» (گروهان‌های القدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین گفت، در نبرد کنونی با رژیم صهیونیستی از موشک‌های جدید و پیشرفته استفاده شده است. بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، وی افزود، از جمله این موشک‌ها، موشک پیشرفته «قاسم» است که از آن در حمله موشکی شنبه (دیروز […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابوحمزه» سخنگوی «سرایا القدس» (گروهان‌های القدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین گفت، در نبرد کنونی با رژیم صهیونیستی از موشک‌های جدید و پیشرفته استفاده شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، وی افزود، از جمله این موشک‌ها، موشک پیشرفته «قاسم» است که از آن در حمله موشکی شنبه (دیروز – ۱۵ می) استفاده شده است.

ابوحمزه ضمن اعلام اینکه شعاع موشکی امروز مقاومت فلسطین به تل‌آویو، اشدود، عسقلان، سدیروت و دیگر شهرهای فلسطین اشغالی می‎رسد، تصریح کرد: هنوز غافلگیری‌های زیادی داریم که دشمن را غافلگیر خواهد کرد. به نتانیاهوی احمق و فرماندهی ارتش احمقش می‌گوییم که منتظر ورود نیروهای زمینی شما به داخل نوار غزه هستیم تا بخشی از خشم خود را به شما نشان دهیم.

کاربران شبکه‌های اجتماعی با گذاشتن پست‌هایی از بکارگیری این موشک که به یاد سپهپد «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نام قاسم مزین شده، استقبال کردند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه (دیشب) خبر داد که از ۷ صبح امروز تا ۷ عصر ، ۲۷۸ موشک و راکت از غزه به سوی شهر‌های اشغالی شلیک شده است.

از ابتدای درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها در دوشنبه شب گذشته تا کنون ۱۰ صهیونیست در عملیات مقاومت «شمشیر قدس» به هلاکت رسیده و ده‌ها نفر دیگر مجروح شده‌اند.

در عملیات دیروز مقاومت که در انتقام از خون شهدای اردوگاه الشاطئ انجام شد، علاوه بر تل‌آویو، فرودگاه «بن گوریون» و شهرها «رمت گن»، «ریشون لتسیون» و «گفعات شموئیل» نیز هدف قرار گرفت.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند که به دنبال حملات راکتی امروز در تل‌آویو و چند شهر دیگر منع آمد و شد وضع شده است.

«ابو عبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های القسام دیشب گفت که به دستور «ابوخالد محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، منع آمد و شد در تل‌آویو و شهرهای اطراف آن برای دو ساعت از ساعت ۱۰ شب به وقت محلی تا ساعت ۱۲ متوقف خواهد شد و پس از آن صهیونیست‌ها باید بار دیگر بر روی یک پا بایستند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین شامگاه شنبه خبر داد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی شش روز گذشته به ۱۴۵ نفر رسیده که ۲۳ نفر آنها زن هستند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/