میزان مسافرت ایرانی‌ها به ارمنستان/ تردد روزانه ۳۰۰ کامیون
میزان مسافرت ایرانی‌ها به ارمنستان/ تردد روزانه ۳۰۰ کامیون

[ad_1] مدیر پایانه نوردوز این پایانه مرزی را یکی از فعال‌ترین پایانه‌های کشور با تردد روزانه ۳۰۰ دستگاه کامیون و ۸۰۰ دستگاه مسافری اعلام کرد و گفت: تردد مسافر از این پایانه روزانه تا ۱۵۰۰ نفر نیز می‌رسد. به گزارش قلم پرس،از جلفا، بایبوردی مدیر پایانه نوردوز  در جریان بازدید استانداز آذربایجان شرقی از مرز […]

[ad_1]


مدیر پایانه نوردوز این پایانه مرزی را یکی از فعال‌ترین پایانه‌های کشور با تردد روزانه ۳۰۰ دستگاه کامیون و ۸۰۰ دستگاه مسافری اعلام کرد و گفت: تردد مسافر از این پایانه روزانه تا ۱۵۰۰ نفر نیز می‌رسد.

به گزارش قلم پرس،از جلفا، بایبوردی مدیر پایانه نوردوز  در جریان بازدید استانداز آذربایجان شرقی از مرز نوردوز،  این پایانه مرزی را یکی از فعال‌ترین پایانه‌های کشور با تردد روزانه ۳۰۰ دستگاه کامیون و ۸۰۰ دستگاه مسافری اعلام کرد و اظهار کرد: تردد مسافر از این پایانه روزانه تا ۱۵۰۰ نفر نیز می‌رسد.

وی افزود: امسال حدود ۱۰ میلیارد تومان برای توسعه شبکه، دوربین‌های نظارتی و پست پلیس مرزی در محدوده سامانه ایکس‌ری هزینه شده است.

مدیر گمرک نوردوز نیز میزان صادرات سال جاری از این نقطه مرزی را ۷۳ میلیون دلار اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش نشان می‌دهد‌.

به گفته برادری، امسال بیش از ۲۶۶ هزار مسافر از گمرک نوردوز تردد کرده‌اند و اگر میزان تجارت چمدانی را نیز حساب کنیم ارزش صادرات از این پایانه مرزی در سال جاری به بیش از شش میلیون دلار می‌رسد.

فرماندار جلفا همچنین در این جلسه با اشاره به چهارمین حضور استاندار آذربایجان شرقی در گمرک و پایانه نوردوز، گفت: اتفاقات در این منطقه روند رو به رشد و توسعه ای دارد.

اسمعیل عطاپور با اشاره به ایجاد پارکینگ کامیون‌های باری در شهر سیه‌رود که کمک بزرگی به کاهش ترافیک در نوردوز کرده است، افزود: مقرر شده پایانه نوردوز منطقه‌بندی شود تا خودروهای باری و مسافری با آرایش قابل قبولی تردد کنند.

علیزاده، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هم با اشاره به افتتاح سامانه ایکس‌ری در مرز نوردوز، گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات این پایانه در نظر گرفته‌ایم.

یایان پیام/


[ad_2]