میزان حق‌الجلسه اعضای شورای شهر تبریز منتشر می‌شود
میزان حق‌الجلسه اعضای شورای شهر تبریز منتشر می‌شود

طرح پیشنهادی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص الزام هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز به انتشار حق‌الجلسه اعضای شورا تصویب شد. به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام رسول برگی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با ارائه این طرح اظهار کرد: این طرح در بحث شفافیت آمده است و ما هم خواستیم قبل […]



طرح پیشنهادی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص الزام هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز به انتشار حق‌الجلسه اعضای شورا تصویب شد.

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام رسول برگی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با ارائه این طرح اظهار کرد: این طرح در بحث شفافیت آمده است و ما هم خواستیم قبل از اینکه سامانه شفافیت در شورا آغاز به کار کند، پیشقدم شده و حق‌الجلسه اعضای شورا منتشر شود.

برگی ادامه داد: این امر موجب پیشقدم شدن شورا در امر شفافیت شده و از سوی دیگر به تسریع راه‌اندازی سامانه شفافیت کمک می‌کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی درخواست‌های مطرح شده از سوی رانندگان تاکسی گفت: تاکسیرانان از عدم تعمیرگاه اختصاصی تاکسی گلایه دارند. می‌توان با ایجاد تعمیرگاه و تعمیر اقساطی تاکسی‌ها هم به رانندگان و هم در زمینه کاهش آلودگی شهر کمک کرد.