موزه مشاغل عید فطر افتتاح می‌شود
موزه مشاغل عید فطر افتتاح می‌شود

رئیس کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز در حاشیه بازدید از روند آماده سازی موزه مشاغل، اظهار داشت: به همت جمعی از خیرین تبریزی وحمایت شهردار تبریز موزه مشاغل احیا و عید سعید فطر بازگشایی می‌شود. به گزارش قلم پرس، سید کاظم زعفرانچی ضمن اشاره به روند حل […]



رئیس کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز در حاشیه بازدید از روند آماده سازی موزه مشاغل، اظهار داشت: به همت جمعی از خیرین تبریزی وحمایت شهردار تبریز موزه مشاغل احیا و عید سعید فطر بازگشایی می‌شود.

به گزارش قلم پرس، سید کاظم زعفرانچی ضمن اشاره به روند حل مشکلات رضا سرابی اقدم در جهت راه اندازی مجدد موزه مشاغل اظهار کرد: متاسفانه با شکایت شاکیان موزه مشاغل مصادره و به مزایده گذاشته شده بود که فردی با ۲۰۰ میلیون تومان برنده مزایده شده بود و فقط یک قدم با از دست رفتن موزه مشاغل فاصله داشتیم که با حمایت حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، امام جمعه محترم تبریز، و نظر مساعد رییس کل دادگستری استان، این روند به تاخیر افتاد و در فرصت به‌دست آمده نظر شاکیان جلب شد.

وی ادامه داد: در پرونده استاد رضا سرابی چهار شاکی وجود داشت که با مذاکره و جلب کمک خیرین سه پرونده مختومه شده است و پیگیری هایی در حال انجام است تا تنها مورد باقی مانده با جلب رضایت از شاکی مختومه شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر تبریز تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و آزادسازی اموال موزه، امشب وسایل موزه به یخچال صادقیه منتقل شد و با چیدمان نهایی، موزه تا عید فطر افتتاح و آماده میزبانی از گردشگران می شود.