منطقه ویژه اقتصادی بستان‌آباد به زودی عملیاتی می‌شود
منطقه ویژه اقتصادی بستان‌آباد به زودی عملیاتی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بستان آباد به زودی عملیاتی می شود. محمد کلامی در سفر به شهرستان بستان‌آباد، با بیان اینکه در استان سه منطقه ویژه اقتصادی وجود دارد که تا به حال عملیاتی نشده اند، افزود: عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بستان آباد به […]


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بستان آباد به زودی عملیاتی می شود.

محمد کلامی در سفر به شهرستان بستان‌آباد، با بیان اینکه در استان سه منطقه ویژه اقتصادی وجود دارد که تا به حال عملیاتی نشده اند، افزود: عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بستان آباد به لحاظ موقعیت جغرافیایی خاص آن به زودی شروع می شود.

وی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در سه سطح تسهیلات، اعتبارات و تصمیمات سخن گفت و اضافه کرد: در سطح تسهیلات ۱۸ هزار میلیارد تومان در بخش کشاورزی، صنعت و فناوری، میراث فرهنگی و ازدواج مصوبه داشتیم و منتظر اعلام بانک مرکزی هستیم تا پرداخت شود.

کلامی سهم اعتبارات پروژه ها از سفر استانی رئیس جمهور را ۲۳ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به استان اختصاص یافته و بقیه در طی دو سال مرحله به مرحله تخصیص خواهد یافت.

وی استقلال مس سونگون را از تصمیمات این سفر عنوان کرد و گفت: زمیته های پیگیری مصوبات سفر با محوریت دستگاه ها در استان تشکیل شده است.

کلامی، مجموع اعتبارات سفر استانی دولت سیزدهم به آذربایجان شرقی را ۴۳ هزار میلیارد تومان عنوان کرد که در بازه زمانی دو ساله تخصیص خواهد یافت.