مناسبت‌های دینی و انقلابی فرصتی برای تبیین فرهنگ اسلامی و دستاوردهای انقلاب است
مناسبت‌های دینی و انقلابی فرصتی برای تبیین فرهنگ اسلامی و دستاوردهای انقلاب است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی مناسبت‌های مذهبی و انقلابی خرداد ماه را فرصتی برای تبیین ظرفیت‌های نهفته در فرهنگ دینی و آشنا کردن نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و از مسئولان فرهنگی استان خواست تا از این فرصت برای برگزاری برنامه‌های آموزشی، تربیتی و بصیرت‌افزایی در میان نسل جوان و نوجوان استفاده کنند.

به گزارش قلم پرس، تراب محمدی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی، سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد و دهه کرامت، گفت: برنامه‌های فرهنگی باید از حالت سنتی خارج شده و متناسب با ذائقه جوان و نوجوان امروزی با هدف بیشترین تاثیرگذاری طراحی و اجرا شود.

وی اظهار داشت: بخشی از جوانان و نوجوانان ما با ابعاد شخصیتی امام راحل و دستاوردهای انقلاب آشنا نیستند و وظیفه داریم که این آموزه‌ها را با تولیدات رسانه‌ای پرمحتوا و هنرمندانه برای آنها تبیین کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه اسلام و انقلاب اسلامی بیشترین ارزش  و احترام را برای زنان قائل شده، افزود:  دشمن در صدد متلاشی کردن نهاد خانواده و ضربه زدن به عفت زنان در جامعه است تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد را وظیفه‌ای همگانی دانست و گفت: امروز رهبر معظم انقلاب ادامه‌دهنده واقعی راه و مرام امام راحل هستند.

وی همچنین از هماهنگی‌های لازم برای اعزام کاروان‌های زیارتی مرقد امام خمینی از استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: سه هزار نفر از مردم استان در قالب این کاروان‌ها در سالگرد ارتحال امام اعزام می‌شوند.

 

انتهای پیام/