ممنوع شدن تردد خودروها به خارج از استان تهران
ممنوع شدن تردد خودروها به خارج از استان تهران
معاون عمرانی استانداری تهران از ایجاد سامانه سفربرگ در تهران و همچنین در نظر گرفتن جریمه نقدی برای خودروهای متخلف خبر داد.

به گزارش قلم پرس، محمد تقی زاده معاون عمرانی استانداری تهران در نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه نمایندگانی از نیروی انتظامی پلیس راهور شهرداری تهران هلال احمر و دانشگاه های علوم پزشکی حضور داشتند
وی ادامه داد: مسوولان باید نسبت به اعلام لیست کارکنان در دستگاه های مختلف به استانداری تهران اعلام کنند و در همین راستا مقرر شد سامانه سفربرگ توسط شهرداری تهران عملیاتی و راه اندازی شود.

تقی زاده گفت: توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی استان تهران اجرایی می شود و اگر نیاز به نیروی بیشتری بود از دیگر نیروهای مسلح استفاده می شود.

معاون عمرانی استانداری تهران بیان داشت: پیشنهاد تعطیلی تمامی ادارات و سازمان های استان تهران تا ۱۵ فروردین به ستاد مقابله بر کرونا ارسال شده است.

وی گفت: تردد تمامی خودروها به استثنای  خودروهای حامل سوخت و امدادی و خدماتی و امنیتی و انتظامی به خارج از استان ممنوع شد.

تقی زاده ادامه داد: پیشنهاد جریمه نقدی و اقدامات بازدارنده برای خودروهای متخلف به ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شود و پس از تایید اجرایی شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس