ملاقات مردمی شهردار منطقه ۱۰ تبریز در مسجد شالچی خیابان اصولی
ملاقات مردمی شهردار منطقه ۱۰ تبریز در مسجد شالچی خیابان اصولی

دیدار مردمی شهردار منطقه ۱۰ تبریز در محل مسجد شالچی واقع در خیابان اصولی برگزار شد. به گزارش قلم پرس، علی جعفری آذر فرماندار شهرستان تبریز به همراه موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ و تعدادی از مدیران این منطقه، در مسجد شالچی خیابان اصولی حضور یافته و با اهالی این محل دیدار کردند. در این دیدار […]



دیدار مردمی شهردار منطقه ۱۰ تبریز در محل مسجد شالچی واقع در خیابان اصولی برگزار شد.

به گزارش قلم پرس، علی جعفری آذر فرماندار شهرستان تبریز به همراه موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ و تعدادی از مدیران این منطقه، در مسجد شالچی خیابان اصولی حضور یافته و با اهالی این محل دیدار کردند.
در این دیدار مردمی، شهردار منطقه ۱۰ رسیدگی به مشکلات شهروندان را از اهم وظایف مدیران شهری دانسته و به بررسی مشکلات آنان پرداخت و با بحث و تبادل نظر با ساکنان این محل و ارائه راهکارهای لازم، برای رفع مشکلات آنان قول مساعد همکاری داد.
وی هدف از ارتباط نزدیک و صمیمی با شهروندان و دیدار با اهالی محلات را در راستای جلب رضایت آنان عنوان کرده و این دیدار را فرصت مغتنمی برای حل و فصل مشکلات آنان بیان کرد.
زارعی خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و ارتقای رضایتمندی عمومی را با استفاده کامل از ظرفیت‌ها و امکانات از اولویت‌های اصلی این منطقه برشمرد و گفت: مشارکت شهروندان، نقطه اتکای مدیریت شهری است.
وی ضمن بررسی درخواست های شهروندان حاضر در مسجد شالچی و پاسخ به سوالات اهالی این محل، به حاضران در دیدار مردمی پاسخ های مناسب ارائه کرد.
شهردار منطقه ۱۰ تبریز با بیان اینکه این دیدارهای مردمی ادامه خواهد داشت، گفت: این دیدارها مسجدمحور خواهد بود و ما با نوبت‌بندی و اطلاع قبلی به اهالی، هفته‌ای حداقل دو بار در مساجد محلات سطح حوزه حضور خواهیم یافت تا ضمن شرکت در نماز جماعت مسجد محل، پای درد و دل اهالی بنشینیم.