معاون وزیر راه: ۲۹۰ کیلومتر آزادراه تا پایان سال در کشور به بهره برداری می‌رسد
معاون وزیر راه: ۲۹۰ کیلومتر آزادراه تا پایان سال در کشور به بهره برداری می‌رسد

[ad_1] معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال ۲۹۳ کیلومترآزاد راه در کشور به بهره برداری خواهد رسید . به گزارش قلم پرس،از مراغه، خیراله خادمی ظهر امروز در بازدید از عملیات اجرای طرح آزاد راه مراغه – هشترود اظهار کرد: تاکنون برای این طرح بیش از یک هزار میلیارد تومان هزینه شده […]

[ad_1]


معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال ۲۹۳ کیلومترآزاد راه در کشور به بهره برداری خواهد رسید .

به گزارش قلم پرس،از مراغه، خیراله خادمی ظهر امروز در بازدید از عملیات اجرای طرح آزاد راه مراغه – هشترود اظهار کرد: تاکنون برای این طرح بیش از یک هزار میلیارد تومان هزینه شده و دو قطعه این طرح برای بهره‌برداری آماده‌سازی می‌شود.

وی اضافه کرد : آزاد راه مراغه – هشترود یکی از ۵ طرح با اولویت برای بهره‌برداری در کشور است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: به خاطر نزدیک شدن فصل بارندگی‌ها و سرما پیمانکاران به سرعت بخشیدن به اجرا اهتمام داشته باشند و همزمان با آسفالت ریزی نصب علائم، خط کشی و حفاظ‌های حاشیه آزاد راه با اولویت اجرا شود. 

خادمی گفت : تا پایان سال ۲۹۳ کیلومتر ازاد راه تا پایان سال در کشور به بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ، خواستار سرعت بخشیدن به اجرای طرح آزاد راه مراغه – هشترود شد.

علی علیزاده افزود: به خاطر تصادف‌های مرگبار جاده فعلی تکمیل این طرح یک مطالبه مردمی است.

فرماندار مراغه همچنین خواستار سرعت بخشیدن به آسفالت ریزی، خط کشی مسیر و ساخت رمپ‌های ورودی و خروجی بخش‌های آماده بهره‌برداری شد.

اسدیان اضافه کرد: سرعت بخشیدن به طرح و ارائه برنامه زمان بندی برای بهره‌برداری این طرح ضرورت است.

آزاد راه مراغه – هشترود به طول ۱۱۰ کیلومتر استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی و بخشی از کردستان را به مرکز کشور متصل می‌کند و نقش اساسی در کوتاه کردن مسیر و رونق اقتصادی منطقه دارد.

پایان پیام/۶۰۰۰۷/د


[ad_2]