مسمومیت دانش‌آموزان ۶ مدرسه در تبریز و مراغه/ انتقال۹۵  نفر به مراکز درمانی
مسمومیت دانش‌آموزان ۶ مدرسه در تبریز و مراغه/ انتقال۹۵  نفر به مراکز درمانی

گزارش‌های دریافتی از مسمومیت دانش‌آموزان ۶ مدرسه دخترانه در شهرستان‌های تبریز و مراغه حکایت دارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تعدادی از دانش‌آموزان ۶ مدرسه دخترانه در شهرستان‌های تبریز و مراغه دچار مسمومیت شدند. این گزارش می‌افزاید، از این مدارس ۴ مدرسه در شهر تبریز، یک مدرسه در روستای […]



گزارش‌های دریافتی از مسمومیت دانش‌آموزان ۶ مدرسه دخترانه در شهرستان‌های تبریز و مراغه حکایت دارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تبریز، تعدادی از دانش‌آموزان ۶ مدرسه دخترانه در شهرستان‌های تبریز و مراغه دچار مسمومیت شدند.

این گزارش می‌افزاید، از این مدارس ۴ مدرسه در شهر تبریز، یک مدرسه در روستای کندرود تبریز و یک مدرسه در روستای ورجوی مراغه است.

رئیس اورژانس آذربایجان‌شرقی از انتقال۹۵  مورد جدید مسمومیت دانش‌آموزان دختر به مراکز درمانی تبریز خبر داد.

اصغر جعفری روحی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار داشت: تا ساعت ۱۰:۳۰ مورخه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ در مجموع ۱۲۷ دانش‌آموز با علائم مسمومیت با فوریت‌های اورژانس تماس گرفته‌اند که با مراجعه نیروهای اورژانس و بررسی وضعیت این افراد ۹۵ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

رئیس اورژانس آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: این دانش‌آموزان همگی تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی قرار دارند و خوشبختانه تا به این لحظه بیمار بدحال بین این دانش‌آموزان اعزامی به مراکز درمانی نداشته‌ایم.

دیروز نیز۶۳ نفر از دانش‌آموزان یک مدرسه ابتدایی و ۲ دبیرستان دخترانه در تبریز به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شده بودند که به گفته مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز حال آنها مساعد است و ۶۰ نفر آنها ترخیص شده اند.

 

پایان پیام/