مسابقات ورزشی کارکنان ادارات کل نوسازی مدارس شمالغرب کشور در تبریز آغاز شد
مسابقات ورزشی کارکنان ادارات کل نوسازی مدارس شمالغرب کشور در تبریز آغاز شد

مسابقات ورزشی کارکنان ادارات کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس شمالغرب کشور ، با حضور بیش از ۱۳۰ نفر از ۵ استان ، در تبریز برگزار شد. به گزارش قلم پرس، این مسابقات در ۴ رشته فوتسال ، تنیس روی میز ، شطرنج و دارت و با حضور ورزشکارانی از استانهای آذربایجان شرقی و غربی […]

مسابقات ورزشی کارکنان ادارات کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس شمالغرب کشور ، با حضور بیش از ۱۳۰ نفر از ۵ استان ، در تبریز برگزار شد.
به گزارش قلم پرس، این مسابقات در ۴ رشته فوتسال ، تنیس روی میز ، شطرنج و دارت و با حضور ورزشکارانی از استانهای آذربایجان شرقی و غربی ، زنجان ، اردبیل و گیلان ، به میزبانی شهر تبریز و در سالن امام خمینی (ره) به مدت ۳ روز برگزار خواهد شد.
مدیرکل سازمان نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس استان آذربایجان شرقی ، در آئین افتتاح این دور از مسابقات ، با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین مسابقاتی ، افزایش نشاط و روحیه کارکنان است اظهار داشت : ورزش و فعالیتهای ورزشی بایستی به عنوان یک تکلیف در ادارات و به خصوص آموزش و پرورش ، انجام شود.
عیدی افزود : هزینه و سرمایه گذاری در ورزش باعث خواهد شد که به مرور زمان سلامتی و تندرستی جامعه تضمین شود و جلوی هزینه های گزاف درمانی گرفته شود. در واقع هزینه در ورزش از هزینه های درمانی بسیاری از بیماران کاسته خواهد کرد.
معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان هم در ادامه این مراسم افتتاحیه گفت : در طرح تحول سلامت و در سند بنیادین آموزش و پرورش ، به انجام فعالیتها و برگزاری مسابقات متعدد ورزشی جهت بالا بردن میزان سلامتی مردم ، تأکید شده است و ما هم طبق این تصمیمات ، برنامه های متعددی داریم.
صادقی با بیان اینکه افزایش نشاط و سلامتی کارکنان ، در گرو انجام فعالیتهای ورزشی و حرکتی است گفت : همه کارشناسان و صاحب نظران حوزه سلامت ، بر این مسئله اذعان دارند که میزان سلامتی و امید به زندگی مردم ، با انجام فعالیتهای ورزشی ، رشد چشم گیری خواهد داشت.
وی با اشاره به ناهنجاری ها و افزایش نگران کننده بیماریهای روانی در جامعه گفت : ورزش کردن علاوه بر بیماریهای جسمی ، به درمان و کاهش بیماریهای روحی و روانی هم کمک خواهد کرد که این مسئله به خوبی نشان می دهد ما باید به ورزش توجه ویژه داشته باشیم.
در ادامه ، افتتاحیه مسابقات ورزشی کارکنان ادارات کل نوسازی ،تجهیز و توسعه مدارس شمالغرب کشور ، با رژه تیم های شرکت کننده ، رسما کار خود را آغاز کرد و سرکت کنندگان در ۴ رشته ورزشی ، مسابقات خود را آغاز کردند.