مراسم تودیع و معارفه معاون خدمات شهری منطقه ۵ برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه معاون خدمات شهری منطقه ۵ برگزار شد

[ad_1] طی مراسمی، آیین تودیع و معارفه معاون محیط زیست، خدمات شهری و اجرایی منطقه ۵ تبریز برگزار شد. به گزارش قلم پرس، جواد صدیقی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کلانشهر تبریز در این مراسم یادآور شد: تغییر و جابه جایی یکی از واقعیات و ضروریات مسئولیت های سازمانی است. وی با اشاره به اولویت […]

[ad_1]

طی مراسمی، آیین تودیع و معارفه معاون محیط زیست، خدمات شهری و اجرایی منطقه ۵ تبریز برگزار شد.

به گزارش قلم پرس، جواد صدیقی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کلانشهر تبریز در این مراسم یادآور شد: تغییر و جابه جایی یکی از واقعیات و ضروریات مسئولیت های سازمانی است.
وی با اشاره به اولویت های معاونت محیط زیست، خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز تصریح کرد: اولویت شهردار محترم تبریز، علاوه بر خدمات رایج مانند تنظیف و توسعه فضای سبز، بر ایجاد نشاط و آرامش در محیط شهری با استفاده از رنگ های شاد و ارائه خدمات شهری به نقاط محروم و حاشیه های تبریز است.
صدیقی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات معاون سابق، برای معاون جدید خدمات شهری و اجرایی منطقه ۵ آرزوی موفقیت کرد.
سیاوش فتح اللهی، شهردار منطقه ۵ نیز در این آیین از زحمات ناصر جعفری در مسئولیت معاونت خدمات شهری این منطقه تقدیر کرد و گفت: درحالیکه نام تبریز در شهرهای دیگر ایران قابل احترام است، برخی مشکلات بدون حل باقی مانده است.
وی با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات کلانشهر تبریز قابل حل است، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش و همکاری مضاعف، در این دوره از مدیریت شهری گام های مثبت و تاثیرگذاری برای ارتقای جایگاه کلانشهر تبریز برداشته شود.
شهردار منطقه ۵ با اشاره به قرار گرفتن این حوزه در ورودی شرق تبریز گفت: استفاده از نور، رنگ و المان های هنری در فضاسازی شهری این منطقه مدنظر قرار خواهد گرفت.
به گفته وی، ورودی و خروجی شرق تبریز ساماندهی و وضعیت قابل قبولی خواهد گرفت.
یادآور می شود در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ناصر جعفری، احمد گل‌محمدی به عنوان معاون محیط زیست، خدمات شهری و اجرایی منطقه ۵ معرفی شد.

[ad_2]