مدیریت کرونا یکی از مهمترین و بزرگترین افتخارات دولت سیزدهم است/ تحقق عدالت در سلامت در دوره جدید
مدیریت کرونا یکی از مهمترین و بزرگترین افتخارات دولت سیزدهم است/ تحقق عدالت در سلامت در دوره جدید

[ad_1] نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: در دوره جدید وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، تحقق عدالت در سلامت کاملا محسوس است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در سومین روز از هفته دولت و در دیدار عین اللهی، وزیر بهداشت اظهار کرد: […]

[ad_1]


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: در دوره جدید وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، تحقق عدالت در سلامت کاملا محسوس است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در سومین روز از هفته دولت و در دیدار عین اللهی، وزیر بهداشت اظهار کرد: مدیریت کرونا یکی از مهمترین و بزرگترین افتخارات دولت است. اگر به آمارهای کرونا و مرگ و میر بیماران کرونا در سال گذشته و زمان آغاز بکار دولت سیزدهم توجه کنیم، به موفقیت های حاصل شده در مدیریت کرونا پی می بریم. 

وی افزود: شرایط واکسیناسیون در یکسال پیش، وضعیت مناسبی نداشت اما در حال حاضر نه تنها، بخش زیادی از جمعیت واکسن تزریق کرده اند بلکه در حال صادرات واکسن کرونا هستیم که این هم موجب افتخار دولت جمهوری اسلامی ایران است‌.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به فعالیت پزشکان بنگلادشی، هندی و پاکستانی در دوران قبل و سالهای اول انقلاب در کشور، گفت: امروز با توانمندی های نظام سلامت و تکیه بر توان داخلی، به نقطه ای رسیده ایم که نه تنها پزشک خارجی نداریم بلکه  بسیاری از مردم کشورهای دیگر برای درمان به ایران سفر می کنند. 
 
وزیر بهداشت در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، گزارشی از پیشرفت ها و دستاوردهای یکساله دولت در حوزه سلامت را ارائه کرد.

انتهای پیام/


[ad_2]