مجموعه ماشین سازی بدون اطلاع نمایندگان واگذار شد / سازمان خصوصی سازی در سال‌های اخیر فعالیت خوبی نداشته است
مجموعه ماشین سازی بدون اطلاع نمایندگان واگذار شد / سازمان خصوصی سازی در سال‌های اخیر فعالیت خوبی نداشته است

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده اولین نفری بودم که در مورد خصوصی‌سازی کارخانه ماشین سازی تبریز عکس‌العمل نشان دادم چرا که این مجموعه بدون اطلاع نمایندگان واگذار شد. به گزارش قلم پرس، زهرا ساعی شب گذشته در گردهمایی ماهانه فعالان جامعه کارگری و بازنشستگی شهر تبریز ضمن تأکید بر فعال بودن […]

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده اولین نفری بودم که در مورد خصوصی‌سازی کارخانه ماشین سازی تبریز عکس‌العمل نشان دادم چرا که این مجموعه بدون اطلاع نمایندگان واگذار شد.

به گزارش قلم پرس، زهرا ساعی شب گذشته در گردهمایی ماهانه فعالان جامعه کارگری و بازنشستگی شهر تبریز ضمن تأکید بر فعال بودن استان آذربایجان‌شرقی در بحث کارگری در کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه رسیدگی به مسایل کارگری جزو‌ وظایف کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی است در سال‌های اخیر تورم و افزایش مشکلات اجتماعی باعث شده است تا بنگاه‌های اقتصادی دچار مشکل شده و به تبع آن مشکلاتی برای کارگران پیش بیاید.

وی با اشاره بر شرایط خاص بودجه سال ۹۸ و فعالیت‌های سازمان خصوصی سازی ادامه داد: متاسفانه این سازمان در سال‌های اخیر فعالیت خوبی نداشته است. نمونه آن نیز واگذاری ماشین سازی تبریز به بخش خصوصی بود که بنده اولین نفری بودم که در مورد خصوصی‌سازی کارخانه ماشین سازی تبریز عکس‌العمل نشان دادم چرا که این مجموعه بدون اطلاع ما نمایندگان واگذار شد.

ساعی با تاکید بر اینکه پیشنهاد مجلس به دولت در خصوص بودجه نگاه حمایتی به بنگاه‌های اقتصادی و کارگری است، افزود: آذربایجان ‌شرقی در بحث کارگری کشور حضور فعالی دارد و رسیدگی به مسائل کارگری جزو وظایف کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس افزود: در سال‌ های اخیر تورم و افزایش مشکلات اجتماعی باعث شده است تا بنگاه‌ های اقتصادی دچار مشکل شده و به تبع آن مشکلاتی برای کارگران پیش بیاید.