مجمع پارلمانی شهید سلیمانی با مشارکت مجالس کشورهای مختلف تشکیل شود / لزوم توجه و حل مشکلات کامیونداران
مجمع پارلمانی شهید سلیمانی با مشارکت مجالس کشورهای مختلف تشکیل شود / لزوم توجه و حل مشکلات کامیونداران

به گزارش قلم پرس از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی ضمن اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی هستیم، اظهار داشت: پیشنهاد می دهم مجمع پارلمانی شهید سلیمانی برای حمایت از جبهه مقاومت و دفاع از حقوق مستضعفان جهان و با مشارکت نمایندگان مجالس کشورهای مختلف تشکیل شود. نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی ضمن اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی هستیم، اظهار داشت: پیشنهاد می دهم مجمع پارلمانی شهید سلیمانی برای حمایت از جبهه مقاومت و دفاع از حقوق مستضعفان جهان و با مشارکت نمایندگان مجالس کشورهای مختلف تشکیل شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم ادامه داد: در این مجمع پارلمانی برای جهانی کردن مکتب شهید سلیمانی که همانا خط امامین انقلاب است، می تواند نقش فراوانی ایفا کند.

وی درخصوص مشکلات رانندگان ناوگان حمل و نقل کامیون های سنگین اظهار کرد: این افراد ستون فقرات اقتصاد کشور هستند، رانندگان کامیون ها از اقشار زحمتکش و سختکوش این میدان هستند، لازم است برای حمایت از این افراد حقوق بازنشستگی آنها افزایش پیدا کرده، زیرا دریافت حداقل حقوق در شأن آنها نیست.

میرتاج الدینی بیان کرد: رانندگان کامیون های سنگین بیش از ۳۰ یا ۴۰ سال در بیابان ها و جاده ها، برف و باران، سرما و گرما، یخبندان و… اقتصاد کشور را زنده نگه داشته اند و باید تامین شوند. همچنین برای تعویض کامیون های فرسوده آنها تسهیلات لازم از سوی دولت از طریق بانک ها و یارانه انرژی پرداخت شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: بیمه یارانه ای رانندگان کامیون های سنگین باید شمول بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/