مجریان انتخابات به تکلیف خود عمل کردند/ رضایت مردم بزرگترین پاداش است
مجریان انتخابات به تکلیف خود عمل کردند/ رضایت مردم بزرگترین پاداش است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات هفتم اسفند به تکلیف خود عمل کردند، افزود: رمز موفقیت ما در این انتخابات، اخلاص در عمل و ناظر دانستن خداوند در همه کارها بود و این تجربه موفق باید در همه ابعاد زندگی به کار گرفته شود. دکتر اسماعیل جبارزاده در نشستی با اعضای […]

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات هفتم اسفند به تکلیف خود عمل کردند، افزود: رمز موفقیت ما در این انتخابات، اخلاص در عمل و ناظر دانستن خداوند در همه کارها بود و این تجربه موفق باید در همه ابعاد زندگی به کار گرفته شود.

دکتر اسماعیل جبارزاده در نشستی با اعضای ستاد انتخابات استان، ضمن قدردانی از یکایک دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات هفتم اسفند، اظهار داشت: در روز ۷ اسفند انتخاباتی بر اساس قانون و رهنمودهای رهبری و رییس جمهور برگزار شد.

وی با بیان این که عمل به تکلیف بزرگترین سعادت است، افزود: گزارش‌ها نشان‌دهنده این است که مجریان انتخابات به درستی به تکلیف خود عمل کرده‌اند.

جبارزاده رمز موفقیت در برگزاری انتخابات را خلوص نیت همه دست‌اندرکاران دانست و گفت: شعار ما در این انتخابات این بود که باید خدا را در همه کارها ناظر بدانیم و پاداش اخلاص و کار برای خدا، عنایت ویژه الهی بود که نصیب ما شد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تجربه انتخابات‌های گذشته در استان، اظهار داشت: تصور نمی‌کردیم که انتخابات امسال با این کیفیت برگزار شود و خوشبختانه در سایه لطف و عنایت الهی مشکل خاصی پیش نیامد.

وی افزود: بعد از برگزاری انتخابات هیچ‌گونه شکایت مستندی از سوی کاندیداها ارایه نشده و مورد خاصی از تخلفات انتخاباتی نیز گزارش نشده است.

جبارزاده با بیان این که رضایت مردم بزرگترین پاداش است، افزود: اظهار رضایت مردم از عملکرد مجریان انتخابات نشان می‌دهد که تلاش‌های صورت گرفته مورد قبول درگاه الهی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به این که حضور گسترده مردم در انتخابات ناشی از امید آنها به آینده بود، گفت: ان‌شاءالله نتیجه این انتخابات، شکل‌گیری مجلسی در جهت اهداف نظام و انقلاب و در راستای حل مشکلات مردم بوده و انتظارات مردم را به نحو احسن برآورده کند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین تعامل هیات‌های اجرایی و نظارت را از ویژگی‌های این دوره از انتخابات در استان برشمرد و گفت: هدف همه ما برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی بود و دلیلی برای اختلاف وجود نداشت که این تجربه باید در انتخابات‌های آتی نیز تداوم داشته باشد.

وی بر مستندسازی فعالیت‌های ستاد انتخابات استان تاکید کرد و گفت: تجربیات موفق این دوره از انتخابات و نحوه عملکرد کمیته‌های ستاد انتخابات باید به صورت مدون ثبت و ضمن اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها، برای استفاده آیندگان نگهداری شود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از همکاری شهرداری‌های استان به ویژه شهرداری تبریز در بحث سامان‌دهی تبلیغات انتخاباتی و از ادارات ثبت احوال استان در پشتیبانی از سلامت انتخابات قدردانی کرد.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی هم در این جلسه با ارایه گزارشی از روند برگزاری انتخابات در روز هفتم اسفند و آمارهای موجود در این زمینه، گفت: انتخابات در تمام شهرستان‌های استان در کمال آرامش و بدون کوچک‌ترین تنش برگزار شد.

دکتر سعید شبستری افزود: تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات دست به دست هم داد تا انتخاباتی سالم، بانشاط و با مشارکت گسترده و کم‌نظیر مردم برگزار شود.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان نیز آرامش حاکم بر این دوره از انتخابات را در استان بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: این موفقیت حاصل تدابیر مدیریت ارشد استان و برنامه‌ریزی مناسب ستاد انتخابات بود.

مهندس علی نواداد گفت: حفظ جایگاه شایسته استان در برگزاری انتخابات هفتم اسفند وظیفه سنگینی است که بر عهده تک‌تک اعضای ستاد انتخابات است.

محمود چمنی، مسوول کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات استان نیز با اشاره به امنیت کامل در برگزاری انتخابات هفتم اسفند، از قدردانی وزارت کشور از عملکرد ستاد امنیت انتخابات آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: عمل به قانون، عدم تبعیض بین نامزدهای انتخابات، تعامل هیات‌های اجرایی و نظارت، شعور سیاسی مردم و اخلاص در عمل مهم‌ترین عوامل حاکمیت امنیت در این دوره از انتخابات بود.

در این نشست روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان نیز به بیان گزارش مختصری از عملکرد این کمیته‌ها پرداختند.