متلاشی شدن باند سارقان خودرو در تبریز
متلاشی شدن باند سارقان خودرو در تبریز

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از متلاشی کردن باند سارقان خودرو و کشف ۹ دستگاه خودروی مسروقه در تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز،  ابراهیم محمودی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وقوع چند فقره سرقت اتومبیل با شگرد مشابه در نقاط مختلف شهر تبریز رسیدگی به موضوع […]



رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از متلاشی کردن باند سارقان خودرو و کشف ۹ دستگاه خودروی مسروقه در تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز،  ابراهیم محمودی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وقوع چند فقره سرقت اتومبیل با شگرد مشابه در نقاط مختلف شهر تبریز رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با تلاش‌های شبانه‌روزی انجام شده در خصوص ردیابی مجرمان پس از جمع‌آوری دلایل و مدارک در صحنه‌‌های جرم و تحلیل اطلاعات و داده‌های حاصله باند سه نفره سارقان خودروهای شهر تبریز شناسایی و طی عملیات جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:در ادامه تحقیقات به‌عمل آمده و کشف تعداد ۹ دستگاه اتومبیل مسروقه از متهمان و تحویل اموال مکشوفه به مالباختگان انجام شد و متهمان به همراه پرونده به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان از شهروندان درخواست کرد: برای پیشگیری از سرقت اتومبیل خود ضمن عدم رهاسازی آن در معابر خلوت و تاریک از تجهیزات ایمنی و مراقبتی استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی موضوع را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/س