متلاشی شدن باند سارقان خودرو با ۳۰  فقره سرقت در تبریز
متلاشی شدن باند سارقان خودرو با ۳۰  فقره سرقت در تبریز

[ad_1] رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از انهدام باند سارقان محتویات داخل خودرو با بیش‌ از ۳۰ فقره سرقت خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، ابراهیم محمودی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌های متعدد سرقت قطعات و محتویات خودرو از سطح شهر تبریز بررسی موضوع در […]

[ad_1]


رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از انهدام باند سارقان محتویات داخل خودرو با بیش‌ از ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، ابراهیم محمودی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌های متعدد سرقت قطعات و محتویات خودرو از سطح شهر تبریز بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت که با مراجعه به محل‌های سرقت و بررسی آثار به جای‌مانده از سارقان و بررسی و تحلیل داده‌های موجود سارق حرفه‌ای سابقه‌دار مورد شناسایی کارآگاهان قرار گرفت و با تعقیب و مراقبت لازم متهم در مخفیگاه خود به‌همراه مقادیر زیادی اموال مسروقه دستگیر شد.

 این مقام انتظامی افزود: با ادامه تحقیقات از متهم دستگیرشده همدست وی نیز شناسایی و دستگیر شد که پس‌از تکمیل شدن پرونده و تحویل اموال مکشوفه به مال‌باختگان دو نفر متهم جهت تصمیم‌گیری قضایی روانه دادسرا شدند.

 رئیس پلیس آگاهی استان از شهروندان درخواست کرد که برای پیشگیری از سرقت  قطعات و محتویات خودرو از پارک و رهاسازی خودروی خود در نقاط کور و خلوت خودداری کرده‌ و از وسائل ایمنی و حفاظتی مناسب استفاده کنند.

انتهای پیام/


[ad_2]