متاسفانه شهر اهر فقط در مسیر گردشگری قرار گرفته است
متاسفانه شهر اهر فقط در مسیر گردشگری قرار گرفته است
فرماندار اهر بر ضرورت توسعه خدمات گردشگری با دستگاه‌های مرتبط و شورای شهر تاکید و گفت: متاسفانه این شهر فقط در مسیر گردشگری قرار گرفته و ضرورت دارد برای‌ رونق صنعت گردشگری تبدیل به مقصد گردشگری گردد.

به گزارش قلم پرس، رسول خدابخش امروز در مراسم معارفه شهردار اهر بر ارائه راهکارهای مناسب توسط شهرداری برای جذب مشارکت‌های سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی تاکید کرد و اظهار داشت: در صورت تحقق این امر شاهد افزایش درآمد شهر و شهرداری و توسعه عمران شهری خواهیم بود.

وی افزود: شهرداری یک نهاد عام المنفعه عمومی می باشد که باید با بهره‌مندی از توانمندی و قابلیت تمام مجموعه فعال شهرداری و با نگاه سیستمی و کار تیمی اقدامات ارزشمندی را در راستای توسعه همه جانبه شهر انجام دهد.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر بر ضرورت ساماندهی محل دفن زباله شهری، آرامستان‌های متروکه، مشاغل مزاحم، ضایعات‌های جاده کلیبر، ساماندهی ورودی‌های شهر اهر، راه‌اندازی پارکبان در خیابان‌های پرتردد از معضلات شهر اهر برشمرد و بر ضرورت برنامه‌ریزی مناسب در این خصوص تاکید کرد.

این مقام مسئول همچنین بر ضرورت توسعه خدمات گردشگری با دستگاه‌های مرتبط و شورای شهر تاکید و افزود: متاسفانه این شهر فقط در مسیر گردشگری قرار گرفته و ضرورت دارد برای رونق صنعت گردشگری تبدیل به مقصد گردشگری گردد.

انتهای پیام/