ماموریت رئیس مجلس به کمیسیون  آموزش/ نحوه  استفاده از بازنشستگان در کلاس‌های درس
ماموریت رئیس مجلس به کمیسیون  آموزش/ نحوه  استفاده از بازنشستگان در کلاس‌های درس

[ad_1] نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به مأموریتی که در صحن علنی از جانب رئیس مجلس به کمیسیون آموزش داده شد، گفت: کمیسیون آموزش مأمور به تهیه گزارشی از نحوه به کارگیری بازنشستگان در کلاس‌‎های درس شده است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مهدی اسماعیلی با اشاره به سخنان امروز […]

[ad_1]


نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به مأموریتی که در صحن علنی از جانب رئیس مجلس به کمیسیون آموزش داده شد، گفت: کمیسیون آموزش مأمور به تهیه گزارشی از نحوه به کارگیری بازنشستگان در کلاس‌‎های درس شده است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مهدی اسماعیلی با اشاره به سخنان امروز رئیس مجلس در جلسه صحن علنی، اظهار کرد: یکی از مؤلفه‌های مهم نظام تعلیم و تربیت کشور، برخورداری از نظام نیروی انسانی توانمند، متخصص و کاردان است، یکی از دغدغه‌های مجلس یازدهم به ویژه کمیسیون آموزش ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش می‌‎دانست و در این رابطه طرحی همه جانبه و مهم تدوین شد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بعد از پیگیری‌های فراوان این طرح در کمیسیون آموزش به تصویب و راهی صحن علنی مجلس شد. با توجه به تعدد لوایح و طرح‌هایی که در نوبت رسیدگی در صحن مجلس قرار دارند، این طرح نیز در نوبت رسیدگی قرار دارد و بر اساس پیگیری‌ها از طرف هیأت رئیسه مجلس این طرح نیز در نوبت خود مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: طبق سخنانی که امروز رئیس مجلس در صحن علنی داشت این طرح مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت لذا پیگیری‌‎های ما برای تصویب این طرح در صحن مجلس ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی تأکید کرد: از سوی دیگر آموزش و پرورش برای جبران کسری نیروی خود از بازنشستگان استفاده می‌‎کند که از طرف رئیس مجلس به کمیسیون آموزش مأموریت داده شد تا گزارشی از نحوه به کارگیری بازنشستگان تهیه و به صحن مجلس ارائه شود.

انتهای پیام/


[ad_2]